اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
واکنش استاد "صاف صادق اهوازی" به سخنان یک مقام اجرایی:
شوشان : یک مقام اجرایی در نشست ستاد بحران شادگان سخنانی ایراد کرد که موجب واکنش"صاف صادق اهوازی" شد. با هم سخنان این مقام اجرایی و پاسخ های "صاف صادق اهوازی" را می خوانیم:

* آبادان– ایرنا : حجم سیلاب اکنون به سمت جنوب خوزستان در حال افزایش است ولی جای نگرانی نیست زیرا سیلاب تحت کنترل بوده و در حال مدیریت است.
صاف صادق اهوازی: البته نه تنها برای این مقام اجرایی که برای ما هم که در آپارتمانی در اهواز نشسته ایم جای نگرانی نیست؛ چون در شهرهای شادگان و آبادان و خرمشهر که سکونت نداریم که روستاهای مان را تخلیه کنیم یا در حال تخلیه باشیم!
حالا اگر سه روستا در بخش مرکزی و دو روستا در دارخوین شادگان با ورود سیلاب تخلیه شدند؛ باز هم جای نگرانی نیست؛ چون به گفته جناب استاندار سیلاب تحت کنترل بوده و در حال مدیریت است و نیازی به تخلیه نبود!!
صاف صادق اهوازی: این بار بنده ضمن تاکید می گویم: جای نگرانی نیست و بگذاریم همچنان "کورش" بخوابد که ما بیداری و هوشیار و سیلاب هم در حال مدیریت!
*در چند روز اخیر سیلاب ها به پایین دست استان رسیده و اکنون توجه به این مناطق به خصوص شادگان معطوف شده است.
*حجم ورودی آب به تالاب شادگان افزایش یافته اما تلاش می شود تا شهر شادگان از خطر سیلاب حفظ شود زیرا حفظ جان شهروندان و حفظ شهر در اولویت است.
*تمرکز ما اکنون بر شادگان، خرمشهر و آبادان است تا مشکلات هر چه زودتر حل شود و همراه با حجم سیلاب باید حرکت کرد تا از مشکلات ناشی از آن جلوگیری شود.
صاف صادق اهوازی: البته نگارنده عقیده دارد: نیاز به تلاش هم نیست!! وقتی به گفته خودتان:" سیلاب تحت کنترل بوده و در حال مدیریت است." لازم است کمی هم استراحت کنیم و این قدر تلاش نکنیم.
صاف صادق اهوازی: معمولن از آنجا که مرسوم است علاج واقعه را بعد از وقوع بکنیم، نیاز به حرکت همراه با حجم سیلاب هم نیست!! هرچند که در کشورهای عقب افتاده خارجی جلوتر از حجم سیلاب حرکت می کنند تا عقب نمانند؛ اما ما همان که دو سه تا شعار جان فزا سر دهیم، خود به خود سیل و سیلاب دم شان را می گذارند روی کول شان و عقب گرد می کنند و می روند!

*وی تردد در محور آبادان- اهواز را ممنوع عنوان کرد و گفت: این محور اکنون مشکل خاصی ندارد ولی برای جلوگیری از خطرات احتمالی تردد در آن ممنوع است.
خدا معضل سیل و سیلاب و مشکل های عام و خاص را حل و ختم به خیر کند؛ تا نیاز به واکنش های استاد صاف صادق اهوازی هم نداشته باشیم که شاعر هم می فرماید: "زبان در دهان ای خردمند چیست / کلید در گنج تدبیر ما" که شوربختانه گم شده و گویا ضرورتی هم برای پیدا کردن اش احساس نمی کنیم!
صاف صادق اهوازی: ما هم قبول داریم که محور آبادان – اهواز مشکل خاصی ؛ اما به گمانم مشکل عام داشته باشد و برای همین هم تردد در آن ممنوع شده است. چون گفته اند: خطرهای احتمالی فقط در محورهایی که مشکل عام دارند بروز می کند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار