اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
شوشان - منصور فاضلی:

شرایط بحرانی گسترده که خوزستان را در نوردیده و حجم بیشماری از مشکلات و معضلاتی که بر سر مردم اور گشته شرایط سختی را بوجود اورده کمبود های عدیده و مشکلات استان کم نبوده و اینک سیل خروشان ویرانگر نیز مزید بر علت گشته .

در چنین شرایط وانفسایی که استان نیاز به همدلی همیاری و کمک دارد و حتی کشورها و ملل دیگر شرایط موجود را درک کرده و برای کمک رسانی اعلام امادگی نموده و اقلام و اجناس امدادی و بهداشتی خوراکی خویش را ارسال نموده اند ، عده ای از درون استان فرصت را مغتنم شمرده و به تسویه حساب های شخصی روی اوردند .اهمال کاری و کاستی های دولت را در استاندار میجویند و او را مورد هجمه حملات خویش قرار داده اند . میراث ناصواب گذشتگان در استان گریبانگیر دکتر شریعتی گشته .هیچکس دراین وانفسا از گذشته و عدم توسعه یافتگی و بنیان ریزگردها و سد نمکی و عدم لایروبی ها و..... مسببینش سخنی به میان نمیاورد .هیچکس علت ها را نمیجوید ولی معلول ها را فریاد میزند .دکتر شریعتی ید بیضا ندارد . دکتر شریعتی میراث دار عملکرد ناصواب گذشتگان است . وی انسان است و ممکن الخطا نباید بخاطر اهمال کاری دیگران او را سیبل و اماج حملات خویش قرار دهیم . از قلمفرسایی نفرت انگیز دست بکشید .

استان در شرایطی نیست که دچار تقرقه و تشتت گردد . بجای حمله بر استانداری که تمام زندگی و وقت خویش را برای خدمت به استان فدا نموده و کمک به مردم گرفتار را در اولویت اهداف خویش قرار داده  عملکرد مثبتش را عیان نماید و اهداف خدا پسندانه را سر لوحه فعالیت های خویش قرار دهید . اینگونه انتقاد نمودن از سر دلسوزی نیست و قطعا با اهداف مغرضانه دنبال میشود .نقد و تخریب منفک از هم هستند .نقد منصفانه جدای از تخریب مغرضانه است .گرچه تیم رسانه ای استاندار در برخی موارد ضعیف عمل نموده و انطور که باید و شاید فعالیت های شبانه روز و خدمت رسانی استاندار را پوشش نداده و یا تیم مشاورانی که در کنار وی هستند در مواردی کوتاهی نموده که باعث گشته تا در شرایط کنونی حاشیه های ایجاد گردد که در شرایط  فعلی ورود به انها به صواب و صلاح نیست  .

و اما نمایندگانی که اثار مخرب دخالت هایشان در امور اجرایی و انتصابات بی کیفیت ، امروز بیشتر از همیشه نمایان گشته ، نیز هر کدام به نوعی میخواهند از مخمصه بگریزند و دیگری را مقصر جلوه دهند .انانی که هر کدام از سو مدیریت گلایه کرده اند و نطق ها میرانند . چرا بیلان کاری خویش را برای مردم عیان نمینمایند ؟ چرا در مورد عملکرد بی ثمر خویش پاسخگوی جامعه نیستند ،؟ همه نیک میدانند با توجه به انتخابات پیش روی شوهای انتخاباتی فراگیر تر و پرشور تر خواهد شد . از هجمه های ناجوانمردانه بر علیه دکتر شریعتی دست بکشید . استان گریبانگیر مشکلات فراوان است .امروز فرصت تسویه حساب و سهم خواهی نیست ، امروز باید دست یاری به سوی استاندار مردمی دراز کنیم یاریش نمایم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار