اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۵۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰
شوشان - منصور فاضلی:

دکتر حسین زاده معاونت سیاسی استانداری خوزستان چهره نام اشنایی عرصه سیاسی استان است . او نه پست های سیاسی دلبسته و نه تفکرش مناصب را میستاید .حتی برای بودن یا رفتن به لابی روی نیاورده .

وی را بر اساس توانایی و علم و دانش و تجربه و شایستگی انتخاب کرده اند . انانی که ایشان را میشناسند و به خلق و خوی وی اشنا هستند قطعا میدانند که وی نه نیازی به جاه و مقام دارد و نه برای ان تلاش میکند وی اهل دانش است و علم را اولی بر منصب میداند .

ایشان از مفاخر استان است و با اخذ درجه  استاد تمام( فول پرفسور در رشته جامعه شناسی)؛ برای استان مایه مباهات است . وی بی نیاز از تعریف و تمجید و فارغ از ریا و تزویر مشغول خدمت میباشد . در بحران اخیر شبانه روز بدون هیچ منتی با تلاش چشمگیر فعالیت میکرد .عده ای که قلم را فدای اخلاق کرده اند و قصد به حاشیه بردن ایشان را دارند یا با روحیات وی اشنا نیستند ، یا واقعا از علوم سیاسی بی بهره اند .

شخصی مثل ایشان با پتانسیل و توانایی و سابقه سیاسی هیچگاه خلقیات را فدای منصب نمیکند .انانی که با افکار پوچ و اوهام خیال انگیز قصد حاشیه سازی را دارند به این نکته عنایت داشته باشند .که دکتر حسین زاده نه در بازی روانی انان وارد خواهد شد و نه اجازه خواهد داد قلمفروشان مجیز گو از گفته هایش برداشت ناصواب کنند . او بازی های سیاسی را خوب میداند و چهره کسانی را که قصد ایجاد تشتت و نفاق را دارند را هویدا خواهد کرد .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
حامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
comment
0
0
comment بی خیال، این استان را همین تملق گویان به فنا دادند، شوشان لطفا شما هم به عنوان یک رسانه هر مطلبی را نشر نده...!
جای حسین زاده ها فقط دانشگاه است ولاغیر...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار