اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۵۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
شوشان: با عنایت به توجه مدیر عامل محترم شرکت به همدلی و هم افزایی کارکنان در جهت روند رو به رشد شرکت، طی برنامه ریزی های انجام شده توسط واحد جرثقیل های سقفی با هدف کاهش زمان توقف کارکرد جرثقیل ها، پرسنل نت این واحد موفق به طراحی و ساخت تجهیزات وینچ جهت تعویض سیم بکسل های جرثقیل های سقفی شدند.

به گفته محسن ابوعلی مدیر واحد نگهداری و تعمیرات، با طراحی سیستم مذکور فرآیند تعویض یک عدد از سیم بکسل های جرثقیل های سالن اسلب یارد که در گذشته حدود ۱۶ ساعت انجام می گرفت به حداقل زمان خود نزدیک ۶ ساعت رسیده است. بدون شک این کاهش ۱۰ ساعته توقف جرثقیل در ناحیه اسلب یارد تاثیر به سزایی در افزایش بهره وری خط تولید داشته واین امر با همدلی و کار تیمی تمامی کارکنان نت جرثقیل ها محقق گردید.

مدیر واحد نگهداری و تعمیرات اظهار داشتند: این ابداع در واحد نت جرثقیل های سقفی علاوه بر کاهش زمان تعویض سیم بکسل ها، موجب کاهش توقفات میز برش اسلب، افزایش میزان تخلیه تریلرهای حمل اسلب و منجر به کاهش توقف در خط تولید شده است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
comment
0
0
comment بظاهرا نگارنده به دنبال بهره برداری خاصی می باشد و یا از مجموعه ارتباطی بی خبر می باشد وحتما می داند که اپراتورهای مختلفیمشغول فعالیت در استان می باشند و همه با هم وارد صحنه فعالیت شده اند و مخابرات هم بخشی از بازیگران می باشد ونام بردن از شخص و شرکت خاص ایجاد شبهه و بی اعتباری و عدم بی طرفی سایت شوشان می شود حال یردبیر محترم خود برود تحقیق کند که غیر از این شرکت خصوصیچه دستگاههای دولتی و خصوصی دیگر وجود دارد که اینها را بر اساس وظیفه شان مجبور به خدمت رسانی می کند!!!!!؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
comment
0
0
comment سلام فقط ارتباطات(تلفن همراه و اینترنت) به مخابرات ختم نمی شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار