اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
نماینده اهواز در مجلس:
نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس گفت: وزیر راه و شهرسازی وعده داده دستور لازم برای احداث پل های عنافچه شهرستان باوی و خسرج حمیدیه در اسرع وقت صادر شود.

شوشان: علی ساری روز دوشنبه با اشاره به طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی در این خصوص اظهار داشت: سوال بعدی ما پس از وزیر نیرو درخصوص حقابه تالاب ها ، از وزیر راه در کمیسیون عمران مطرح شد.

وی افزود: یکی از این سوالات مربوط به راه های روستایی اهواز، حمیدیه، باوی و کارون و سوال دوم نیز درباره پل های عنافچه شهرستان باوی و منطقه خسرج شهرستان حمیدیه بود.

ساری گفت: وزیرراه و شهرسازی این وعده را داد در خصوص این دو پل در اسرع وقت دستورات لازم را صادر کرده و ما نیز به صورت جدی پیگیرآن هستیم.

سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین با 127 رای مخالف رد شد

وی همچنین به موضوع افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: دراین خصوص دولت قصد داشت با دو نرخی کردن قیمت بنزین این کار را نهایی کند اما با مخالفت نمایندگان مواجه شد.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع در کمیسیون های تخصصی مجلس بررسی و در نهایت با 127 رای مخالف و 102 رای موافق رد شد؛ با رای نمایندگان سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین رای نیاورد و تنها تداوم استفاده از کارت سوخت مورد تایید نمایندگان قرار گرفت.

بنزین نه سهمیه بندی می شود و نه قیمت آن افزایش می یابد

وی تصریح کرد: به مردم این اطمینان را می دهیم که بنزین نه سهمیه بندی می شود و نه قیمت آن در حال حاضر افزایش خواهد داشت و بنزین با همان نرخ هر لیتر یک هزار تومان بدون محدودیت و با استفاده از کارت سوخت عرضه می شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار