اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
معاون هماهنگ‌کننده سپاه خبرداد؛
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت: آب موجود در منطقه عین ۲ حداکثر تا فردا، جمعه تخلیه می‌شود.
سرهنگ میرعبدالرضا حاجتی در  حاشیه بازدید از منطقه عین ۲ اهواز، اظهار کرد: تخلیه آب عین ۲ تقریبا رو به اتمام است. روز گذشته دو دستگاه دیگر نیز به ما اضافه شدند و امیدواریم امروز یا نهایتا فردا با ۳ دستگاه بتوانیم آب تمام منطقه عین ۲ را که در کنار کانال سلمان است، تخلیه کنیم و به قولی که در عین ۲ داده بودیم عمل کنیم.

وی افزود: اگر دوستان در شهرداری یا شورای شهر به کمک نیاز دارند و از رسیدگی به مردم در بخش‌هایی از اهواز عاجز هستند از فرمانده سپاه کمک بخواهند، ما تمام و کمال در خدمت هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) ادامه داد: حتی اگر آن‌ها هم به ما مراجعه نکنند ما خودمان از طریق پایگاه‌های مقاومت به حوزه‌ها مراجعه می‌کنیم تا بتوانیم آب برخی از مناطق حاشیه اهواز را تخلیه کنیم. 

حاجتی درخصوص فعالیت پمپ‌های تخلیه آب سپاه در مناطق دیگر استان، گفت: دیگر شرایط به شدت قبل نیست. سوسنگرد از ما درخواست کمک کرد و ما پمپ‌ها را به آنجا اعزام کردیم. در یکی دو منطقه در اهواز در گلدشت و گلبهار نیز پاسداران درگیر تخلیه آب هستند، اگر این کارها تمام شود فکر می‌کنم دیگر آبی در خانه‌ها وجود نداشته باشد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار