اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۸۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
شوشان خرمشهر: بعد از انتشار خبر عزل سه نفر از پرسنل فرودگاه آبادان،خبرنگار پایگاه خبری شوشان طی تماسی با آقای بچاری (یکی از این افراد) از وی در خصوص چگونگی وقوع این ماجرا پرسید.

بچاری گفت:روز چهاشنبه از فرودگاه آبادان سه پرواز همزمان داشتیم.
تجهیزات فرودگاه در اختیار پیمانکار و شرکت هندلینگ قرار دارد.
یکی از پله های این سه پرواز دچار مشکل شد.
دو بخش تجهیزاتی در فرودگاه مشغول به کار هستند ،یکی پیمانکار(شرکت هندلینگ) و دیگری ایران ایر، که در مواقع ضروری به هم سرویس دهی می کنند.
بعد از اطلاع از مشکل پله ی هواپیما از ایران ایر درخواست کردیم تا پله هواپیما را در اختیار ما بگذارد اما در پاسخ درخواست گفتند که از مرکز دستور دادند هیچ دستگاهی از ایران ایر در اختیار شرکت قرار نگیرد.
دو هواپیما پرواز کردند و رفع مشکل هواپیمای سوم پانزده دقیقه طول کشید.
اقای محمد فروزنده مسافر همین پرواز بودند که به قصد کمک و تسریع در رفع مشکل با وزیر راه و شهرسازی تماس گرفتند،اقای اسلامی تماس را پاسخ نداد.در این فاصله بنده آقای فروزنده را همراهی میکردم و ایشان واقعا پیگیر حل ماجرا بودند که این بار وزیر با ایشان تماس گرفتند.
متاسفانه وزیر بعد از تماس، مشکلی که به راحتی حل میشد را بیش از حد بزرگ جلوه دادند و این مساله منجر به عزل مدیر فرودگاه،بنده و رییس ایستگاه ایران ایر شد،که البته تا کنون ابلاغ کتبی به دست ما نرسیده و حکم عزل بصورت شفاهی به ما ابلاغ شده است.
در هر صورت این یک تصمیم مدیریتی است و بنده و همکاران هر جا که باشیم سرباز نظام هستیم و بنده با توجه به اینکه رشته تخصصی و دانشگاهی فنی دارم،در آن بخش مشغول به کار خواهم شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
comment
0
0
comment البته این تصمیم مدیریتی است و ...!! واقعاً این ترس و این ادبیات متزلزل چگونه وارد فرهنگ رفتاری شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار