اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
نماینده اهواز در مجلس درپی نشست با نوبخت:
نماینده اهواز، حمیدیه، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور تکمیل و اختصاص اعتبار برخی پروژه های آب و فاضلاب خوزستان را صادر کرد.

شوشان: علی ساری عصر سه شنبه با اشاره به جلسه اختصاصی با محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: در تاریخ فروردین ماه سال ۱۳۹۶ مصوباتی در خصوص موضوع آب و فاضلاب خوزستان انجام شد که در آن شهرستانهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه به چهار قسمت تقسیم شدند.

وی افزود: همچنین پیرامون آن مصوبه پروژه های آب و فاضلاب اهواز را در دستور کار داشتیم که از این پروژه ها نزدیک به ۸۰ پروژه در اهواز یا به اتمام رسیده و یا در حال انجام است.

نماینده مردم اهواز ، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه پروژه های کلان، کمتر مورد بهره برداری قرار گرفته اند اما پروژه های کوچک در حال انجام است.

وی بیان کرد: در بین آن ها تنها پروژه‌ای که به سرانجام رسید، تصفیه خانه شرق اهواز بود اما سایر پروژه های کلان حوزه آب و فاضلاب همچنان با مشکلات خاصی همراه بوده و روند اجرایی برخی از آنها طولانی شده است.

ساری گفت: پروژه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب اهواز با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان کلید خورد اما روند اجرایی آن طولانی شده است.

وی ادامه داد: همچنین کلکتورهای خطوط جمع کننده فاضلاب شرق و غرب اهواز ، تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز یا چنیبه از جمله پروژه هایی است که تا کنون روند اجرای آن ها مدت زمان زیادی به طول انجامیده و هنوز خروجی مطلوبی ندارد.

ساری تصریح کرد: با توجه به این مشکلات و روند اجرایی پروژه های تاثیرگذار در خوزستان جلسه ای با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار کردیم که در نهایت با مستنداتی که ارائه شد وی دستور رسیدگی جدی برای تکمیل این پروژه ها را صادر کرد.

وی اظهار کرد: همچنین در این جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دستور اختصاص بودجه های لازم برای تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان را صادر کرد.

نماینده مردم اهواز ، حمیدیه ، باوی و کارون گفت: امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده و نظارت دقیقی که روی این پروژه ها داریم، بتوانیم ظرف چند ماه آینده شاهد بهره برداری از پروژه های نیمه تمام آب و فاضلاب در سطح استان باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار