اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
شوشان - محسن بهداروند مرداسی : 
چقدر حوادث امروز شبیه به حوادث دیروز است و از قدیم گفته اند: آدم های سخیف توان کارهای بزرگ را ندارند و چه بسا عملکردشان بسی ویرانگر باشد. تنها هنر آدم های سخیف این ست که گند می زنند. ظرفیت ندارند و خیلی زود سریع و فوری بهم می ریزند و همان طور که رهبر انقلاب اشاره کردند نباید از هیبت آدم های گنده همچون ترامپ ترسید بلکه ترامپ چهره واقعی امریکا را نشان داد.
اما چرا جامعه جهانی و راس آن امریکا در حال یک گردش براست است و یا اینکه چرا جامعه اروپا نسبت به تحریم های ظالمانه ی امریکا علیه مردم ایران سکوت کرده اند و چرا بخشی از همسایگان با امریکا همقدم شده اند و همه ی این چراها در یک راز نهفته است و آن اینکه ترامپ با خروج متفرعانه و متکبرانه برجام را فرجام کرد تا عربستان را بدوشد.

راز دوم :
ترامپ با بر هم زدن برجام قدم اول را برای فرو پاشی نظم بین المللی  رقم زد.

راز سوم :
ترامپ نشان داد که در عرصه سیاست خارجی و داخلی یک شیاد  دو بهم زن منفعت طلب و دروغ پرداز حرفه ای ست که برای پر کردن جیب خود قصد دارد خاورمیانه را بی ثبات نشان دهد.

راز چهارم :
او یک سرمایدار کهنه و رو به عقب که در پی غارت و دلالی در خاورمیانه بخصوص از عربستان است.

راز پنجم :
او هوشمندانه و با یک زیرکی خاص دست عربهای خلیج را خوانده و وقیحانه در بین چشمان دنیا دروغ اشکار می گوید. ژست حقوق بشری می گیرد اما یار غار گرمابه و گلستان عربستان است.
بیچاره خاشقجی..

راز ششم :
ترامپ یک دزد حرفه ای .پیرمرد آلاگارسون کرده ی مرتب و شیک پیک و گاهن با شکلک های دلقک مابانه که کنترل رفتار و گفتار خود را ندارد.و برای تلکه کردن جیب حکام خلیج گرد خاک براه می اندازد.

راز هفتم :
ترامپT پمپئو و بولتون ۳ گانگستر اوباش و همدست  همچون فیلم خوب بد زشت.به دنیا از بالا به پایین نگاه می کنند 

راز هشتم :
نام ترامپ در تاریخ به عنوان دیوانه بزرگ ثبت خواهد شد.و در طول تاریخ ترامپ اولین کسی خواهد بود که بت شیشه ای و ببر کاغذی بدست او شکسته خواهد شد.

راز نهم:
امروز ترامپ با یک سناریوی جدید و تعریف دشمن فرضی و ترساندن حکام خلیج بخود و امریکا نون آب میدهد..وای کاش روسیه او را در پیروزی انتخابات کمک نمی کرد. هر چند با انتخاب وی برای همیشه به امریکا در آینده گند خواهد زد. مرد دیوانه ای که رفتار غیر قابل پیش بینی ای دارد.

راز دهم :
و راز اخر. ترامپ مرد سیاست نیست.. آرمان گرا هم نیست. او تنها یک کهنه سرمایداری ست که فقط به سود می اندیشد و امروز جامعه اروپا با یک چالش بزرگ روبرو است. ترامپ بازار جهانی را  و اگر لوکوموتیو را امریکا بدانیم و واگن ها را اروپا. امروز ترامپ یکجا لوکوموتیو و واگن را با هم برای خود می خواهد. در مجموع خروج یکطرفه و زیاد خواهی ترامپ از توافق برجام و پشت کردن به هم پیمان های غربی از او یک شخصیت مخدوش و معیوب از خود نشان داده است و این گردش براست در دیگر جوامع اروپایی هم بچشم می خورد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار