اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
کتانباف:
منصور کتانباف گفت: اگر برخی فکر می‌کنند اهواز به دلیل ناتوانی شهرداری چنین وضعیتی دارد باید به زیرساخت‌های موجود شهر اهواز از جمله آب، برق، ‌فاضلاب توجه کنند و بدانند شهر اهواز نیازمند توجه بیشتر دولت به اهواز است.

منصور کتانباف در جلسه امروز شورای شهر که با دستورکار استیضاح شهردار اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری اهواز سال‌های مدیدی است که گرفتار نابسامانی‌های گوناگون است. پرداختن به اصلاح ساختار سازمان و آموزش و نهادینه‌سازی فرایندهای آن در سیستم شهرداری نیازمند زمان زیادی است که اگر این کار به سرانجام برسد، تا سال‌های طولانی می‌توان از آن بهره‌مند شد اما متاسفانه حوصله برخی افراد که آگاهی کامل به شرایط درونی و سازمانی شهرداری را ندارند، برنمی‌تابد. 
  
وی گفت: در مدت ۲۰ ماه که شهردار اهواز بودم، بیش از 30 پروژه شامل چند پروژه بزرگ و متوسط و ده‌ها پروژه کوچک شهری به پایان رسید که همه این اقدامات جز با تلاش و کوشش نیروهای شهرداری و نظارت اعضای شورای شهر اهواز محقق نشد. همچنین اگر امروز پروژه‌هایی در حال اجرا است دلیل آن چیزی جز این نیست. 
  
کتانباف ادامه داد: همه می دانند که شهر موجودی زنده و درگیر موضوعات عام و خاص است و نباید نقش کارکنان خدوم شهرداری فراموش شود؛ تخریب اموال عمومی و موضوعات اینچنین، آثار مستقیمی بر فعالیت‌های شهرداری دارد اما همه کارکنان شهرداری با اتکا به خداوند و کمک سایر ارگان‌ها جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان تلاش می‌کنند. 
  
وی خطاب به اعضای شورای شهر اهواز گفت: اگر به وجدان خود مراجعه کنید، می‌بینید که پاسخ‌ها به سوال‌های مطرح شده کامل بود اما تصمیم نهایی با شما است. اهانت، تهمت و افترا به من در این مکان قابل بازنگری است. 
کتانباف افزود: اگر برخی فکر می‌کنند اهواز به دلیل ناتوانی شهرداری چنین وضعیتی دارد باید به زیرساخت‌های موجود شهر اهواز از جمله آب، برق، ‌فاضلاب توجه کنند و بدانند شهر اهواز نیازمند توجه بیشتر دولت به اهواز است. 
  
وی عنوان کرد: همچنین باید همه مسئولان اعم از نماینده ولی فقیه در خوزستان، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولین وزارت نفت از جمله شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های نفتی مستقر در اهواز برای پرداخت حق آلایندگی که می‌تواند منشا تکمیل و اجرای پروژه‌ها باشد، همت کنند. 
  
وی تأکید کرد: اقداماتی که از سوی شهرداری اهواز در ۲۰ ماه اخیر انجام شده، کاملا ثبت و ضبط شده است. 
  
کتانباف با اشاره به استیضاح خود تصریح کرد: سه ماه پس از انتخاب من به عنوان شهردار اهواز، استعفای خود را به رئیس شورا تقدیم کردم زیرا همان زمان متوجه شدم برخی از اعضای شورا تسلط کافی و وافی نسبت به موضوعات شهر و شهرداری و امور اجرایی ندارند. 
  
وی افزود: در دو شهر ایران مجموعه اصولگراها در انتخابات پیروز شدند اما تیم مقابل باید چه حرکتی می کرد؟ باید گسستی برای شما ایجاد ایجاد می‌کرد تا نتوانید بمانید و در مرحله انتخاب رئیس شورا این اتفاق افتاد. نخست از قومیت استفاده کردند. امروز نیز فریب بازی تیم مقابل را می‌خوریم. اگر من از شهرداری بروم، اهمیتی ندارد زیرا پیش از این داوطلب رفتن شده‌ام. 
  
کتانباف با اشاره به صحبت‌های یکی از اعضای شورا مبنی بر انتصابات ناشایست در مدیریت شهری اهواز گفت: کسی که این حرف را می‌زند باید شهامت داشته باشد و اسامی انتصابات ناشایست و نالایق در شهرداری را در این جلسه علنی ذکر کند. 
  
وی عنوان کرد: من میان اعضای شورا فتنه‌گر نیستم و کسی حاضر نیست به اصلاح ساختار در زادگاه خود آسیب وارد کند و موجب تخریب کسی شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار