اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
سرپرست شهرداری اهواز عنوان کرد:
سرپرست شهرداری اهواز در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند عقب‌ماندگی‌های سال‌های اخیر اهواز را جبران کند؟ گفت: این قول را حتی از رئیس جمهور هم نمی‌توان گرفت.
موسی شاعری پس از برگزاری جلسه استیضاح منصور کتانباف و انتخاب سرپرست جدید شهرداری اهواز، در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ها و اولویت‌های خود در زمینه مدیریت شهری اهواز اظهار کرد: جلسه مفصلی با اصحاب رسانه برگزار و برنامه‌ها ارائه می‌شود. 
  
وی افزود: اساسا اعتقاد دارم شهرداری باید رویکرد اجتماع‌محور داشته باشد و با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی، بر مشارکت مردم اهتمام بورزد. 
  
سرپرست شهرداری اهواز گفت: همچنین باید از منافع مدیریت شهری و شهرداری جهت منافع مردم بگذریم تا فرصت‌هایی برای شهر ایجاد شود. 
  
شاعری بیان کرد: انضباط ساختاری جزو اولویت‌های اساسی ما است. شهرداری اهواز باید در راستای انضباط ساختاری، انضباط اقتصادی و انضباط اداری و درآمدی حرکت کند. 
  
وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند عقب‌ماندگی‌های سال‌های اخیر اهواز را جبران کند؟ گفت: این قول را حتی از رئیس جمهور هم نمی‌توان گرفت. مشکلات بسیار زیاد است و قول می‌دهم در حد بضاعت با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها جهت گرفتن نتایج بهتر تلاش کنیم. 
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار