اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
شوشان - نوید قائدی :
شرایط سیاسی و اقتصادی کشور بعد اعمال تحریم‌های یک‌جانبه و ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران به‌گونه‌ای است که نیاز است شیطنت‌ها و هجمه‌های واردشده در این فضا بررسی و پالایش شوند تا خدایی نکرده عوامل نفوذی دشمن که قصد بر هم زدن آرامش فضای کشور رادارند، بتوانند در این زمینه خدشه‌ای وارد نمایند.
فضای مجازی به دلیل نوع ارتباط مستقیم با افکار عمومی میدان بزرگ این جنگ رسانه‌ای است که لازم است متخصصان این بخش در این زمینه هشیار و به تلطیف و پالایش این فضا بپردازند تا در این فضای پرمخاطره مسائلی دروغ و کذب و جهت دارد یا اختلاف‌برانگیز منتشر نشود.
یکی از نیازهای مهم که انجام آن بر عهده اهالی رسانه است دادن حداقل آموزش‌های سواد رسانه‌ای به استفاده‌کنندگان از این فضا است تا بتوانند به منابع درست و موثق اخبار و تحلیل‌های صحیح دسترسی داشته باشند تا در گرداب و تورهای پهن‌شده دشمن گرفتار نشوند و ناخواسته عامل انتشار اخبار و هجمه‌های آنان نشوند.
همچنین لازم آیت در این شرایط بر جنبه‌های آرامش فضای داخلی و دادن روحیه مقاومت و ایثار به مردم و همدلی و همراهی آنان با یکدیگر برای عبور از شرایط فعلی اهتمام بورزند.
در زمینه‌های اقتصادی ارائه راهکارهایی برای تولید و رونق اقتصادهای بومی و استفاده هر چه بیشتر از محصولات بومی و ایرانی به‌جای کالاهای خارجی و همچنین پرهیز از افراط‌گرایی در مصرف و ترویج سبک زندگی‌های بومی ایرانی و اسلامی می‌تواند تا حد زیادی در تلطیف فضای عمومی جامعه مؤثر باشد.
رسانه باید چشم بینای جامعه در خصوص ارائه نقدهای سازنده و منصفانه باشد تا امور اجرایی و تصمیم‌گیری بر مسیر صحیح خود حرکت و رشد نماید، اگر رسانه نتواند در این شرایط خطیر به وظیفه ذاتی و اجتماعی خود عمل نماید ضمن این‌که مردم بیشتر به فضاهای روانی و اخباری و هجمه‌ای خارج و پوچ گرایش پیدا می‌کنند می‌تواند اعتبار و آبروی اهالی رسانه نیز خدشه‌دار شود.
لذا از همه عزیزان تقاضا می‌شود در این زمینه بیشتر همفکری و همراهی و مشایعت نمایند تا عاقبت این جنگ درواقع رسانه‌ای ختم به خیر به نفع ملت ایران شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار