اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
امام جمعه اهواز:
امام جمعه اهواز با بیان اینکه فرصت طلبان داد و ستد، عرصه را بر مردم تنگ کرده‌اند، گفت: برای خشکاندن ریشه‌های فساد و مفسدان اقتصادی لازم است همه دستگاه‌ها اعم از دولت مجلس و همه نیروهایی که به شکلی می‌توانند به قوه قضاییه کمک کنند، با این دستگاه همراه شوند.
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته (سوم خردادماه) در اهواز ضمن گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: مساله سیل و جبران خسارت‌ها تا بازگشت آرامش به دامن خانواده‌ها، همچنان اولویت اول استان است. 

وی افزود: با توجه به اینکه خوزستان و مخصوصاً کلانشهر اهواز بعد از تهران بزرگ از نظر مصرف انرژی برق در رتبه دوم کشور قرار دارد، توصیه می‌کنم که مردم الگوی مصرف را رعایت کنند. 

امام جمعه اهواز با اشاره به ایام شهادت حضرت علی (ع) و برخی روایات درخصوص ایشان، گفت: اگر خدای متعال امام را برای ما قرار نمی‌داد، احدی به بهشت راه پیدا نمی‌کرد. 

موسوی‌فرد تصریح کرد: با توجه به اینکه در یک شرایط سخت اقتصادی و در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم، می‌توان ادعا کرد که مساله اقتصادی اولویت اول کشور است. مزدوران اقتصادی برای زمین زدن انقلاب اسلامی و مردم ایران اسلامی، به کمک دشمنان به میدان آمده‌اند. برخی موسسات مالی اعتباری در کشور زندگی عده زیادی از مردم را مختل و نابود کرده‌اند. فرصت طلبان داد و ستد، عرصه را به مردم تنگ کرده‌اند. لازم است قوه قضاییه برخورد قاطعی با این مسائل داشته باشد، هرچند در چند ماه اخیر شاهد برخوردهایی در این زمینه بوده‌ایم. 

وی افزود: برای دفاع از مردم در برابر سیل، گرانی، احتکار و سیری ناپذیری برخی افراد، نیاز مبرمی به برخورد قاطع قوه قضاییه داریم. البته در ماه‌های اخیر دادگاه‌های خاص و ویژه در استان‌ها تشکیل شده و محاکمه تعداد زیادی از اخلالگران و مفسدان اقتصادی انجام شده است که علاوه بر جلب رضایت مردم توانسته است جلوی فرصت طلبی بسیاری از این افراد را بگیرد. 

امام جمعه اهواز ضمن حمایت قاطع از عزم قوه قضاییه در برخورد با فساد و مفسدان اقتصادی، گفت: برای خشکاندن ریشه‌های فساد و مفسدان اقتصادی، لازم است همه دستگاه‌ها اعم از دولت، مجلس و همه نیروهایی که به شکلی می‌توانند به قوه قضاییه کمک کنند، با او همراه شوند. ما مردم دردمند ایران اسلامی خواهان برخورد بی ملاحظه و در چهارچوب عدالت با غارتگران بیت المال و آن‌ها که خون مردم را مکیده‌اند و خودشان و آقازادگان شان به مردم خندیده‌اند، هستیم.

موسوی‌فرد خاطرنشان کرد: چرا وقتی در بحث اختلاس اتفاقی در کشور می‌افتد، رسانه‌های داخلی و خارجی همه آن را بیان می‌کنند اما وقتی برخورد قاطعی در این زمینه انجام می‌شود رسانه‌های داخلی کمتر آن را مورد توجه قرار می‌دهند؟ نتیجه این کار این می‌شود که در ذهن مردم، این اتفاقات مرور می‌شود که در فلان نقطه فلان اتفاق افتاد. باید این برخوردها در رسانه‌ها مطرح شود تا انگیزه‌ها قوی‌تر شود. 

وی افزود: ما دائما برخورد قاطع قوه قضاییه با دانه درشت‌ها را می‌بینیم. از رسانه‌ها درخواست می‌کنم همانگونه که به مسایل مربوط به اختلاس و... می‌پردازید، برخوردهای انجام شده با مفسدان اقتصادی را نیز برای دلگرمی مردم مورد توجه قرار دهید تا مردم مشاهده کنند که نظام اسلامی به دنبال این است که با این افراد برخورد کند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار