اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از ثبت‌نام تعاونی‌های علاقه‌مند به شرکت در جشنواره تعاونی‌های برتر کشور خبر داد.
سید نور محمدپور افزود: تعاونگران علاقه‌مند می‌توانند تا 10تیرماه سال جاری همزمان با تعاونگران سراسر کشور با مراجعه به نشانی اینترنتی taavonibartar.mcls.gov.ir برای شرکت در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی برتر ثبت‌نام کنند.

وی، مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره را توسعه و ترویج فرهنگ والای تعاون در جامعه دانست و گفت: شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاونی به منظور ایجاد زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
محمدپور تاکید کرد: تعاونی‌های برتر، ضمن رعایت الزامات قانونی مرتبط و اختصاصی هر گرایش، باید در رشته‌های فعالیت خود نسبت به سایر تعاونی‌های هم رشته از وضعیت نسبی قابل قبول و بالاتری برخوردار باشند.

جشنوار تعاونی برتر هر سال در هفته تعاون از 13 تا 19 شهریورماه برگزار می‌شود و تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها، اتاق‌های تعاون و بانک‌های توسعه تعاون می‌توانند در23 گرایش کشاورزی، صنعتی، تامین نیاز مصرف کنندگان، تامین نیاز تولیدکنندگان، تامین نیاز صنوف خدماتی، تامین نیاز صنوف توزیعی، فرش دستباف، صنایع دستی، دهیاری‌ها، اتحادیه‌های تعاونی، خدماتی، اتاق تعاون، بنیاد توسعه تعاون و کارآفرینی، زنان، مرزنشینان، معدنی، عمرانی، اعتبار، مسکن، سهامی عام، فراگیر ملی، حمل و نقل و دانش بنیان با مراجعه به سامانه تعاونی برتر در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار