اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲
سه فوتبالیست نونهال خوزستانی به عنوان سفیران ایران برای حضور در جام جهانی صلح و دوستی به میزبانی کشور اسپانیا، انتخاب شدند.
علیرضا لطیفی، محمدرضا بوعذار و امیرحسین حامدی سه نونهالان آینده دار فوتبال خوزستان به همراه شبیر طاهری از اصفهان به مسابقات جام صلح و دوستی جهان اعزام می شوند.

هر ساله سازمان یونیسف بیش از ۳۰۰ بازیکنان نونهال مستعد جهان را در یک مکان جمع آوری کرده و از بین آن ها نفرات مستعد را شناسایی می کند که در این بین  بوعذار و لطیفی از مدرسه فوتبال فریس اهواز و حامدی از مدرسه فوتبال ایثار شوش به این تورنمنت مهم جهانی دعوت شده اند.

عباس لطیفی مربی مدرسه فوتبال فریس اهواز با تایید این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: قرار است این تعداد بازیکنان زیر نظر استعدادیاب های باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا فعالیت کنند تا نفرات مستعد را شناسایی و به عضویت این باشگاه درآورند.

وی ادامه داد: این سه نونهال خوزستانی در کنار نونهالان منتخب سایر کشورها، میهمان افتخاری فینال جام باشگاه های اروپا بین ۲ تیم لیورپول و تاتنهام خواهند بود.

لطیفی با بیان این که خوزستان سرشار از استعدادهای نهفته در فوتبال است که گمنام هستند افزود: در حال حاضر ۵۰ بازیکن در رده سنی نونهالان تحت پوشش مدرسه فوتبال فریس فعالیت می کنند که هزینه تحصیل آن ها به وسیله این مدرسه فوتبال تامین می شود.

وی با اشاره به این که سال گذشته محمد علی باوی از همین مدرسه فوتبال به مسابقات صلح و دوستی جام جهانی روسیه اعزام شد افزود: در چند سال اخیر بازیکنان متعددی به تیم های پایه لیگ برتر کشور معرفی کردیم همچنین قهرمانی لیگ‌ نونهالان اهواز در فصل ۹۷ و قهرمانی لیگ‌ نونهالان استان و صعود به مسابقات کشوری یکی دیگر از افتخارات این مدرسه فوتبال است.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار