اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
نحو القدس؛
شوشان - محسن بهداروند مرداسی:

یکی از پیچیده ترین خصایص ستمگران ظلم و استبداد، قلدری، غارت و یورش است و در واقع روز قدس نماد وحدت و اراده مردم در مقابل ستمگران و صهیونیسم جهانی بشمار میرود و در اینکه روز قدس به فلسطین و فلسطینی ها تعلق دارد شکی نیست که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

ماه تزکیه، ماه تصفیه، ماه قیام و ایستادگی ماه بهار تلاوت ماه تفکر و تدبر در آفرینش ماه دعا و نیایش با پروردگار ماه میهمانی و ضیافت و نیرو گرفتن از خداوند ماه که با ندای ربنا جان های تشنه سیراب میشوند ماه همدردی با گرسنگان برهنگان ماه محرومان و نیازمندان ماه اراده و آزادی ماه اختیار در سرنوشت خویش ماه به خون غلتیدن مردی و امام عدالت ماه آزادی و کرامت انسانی ماه که امام با رضایت عموم مردم بر مسند حکومت نشست. آن ماه که امام بر اثر ضربت در بستر بیماری افتاد و در واپسین سخنان خود رو به خانواده کرد و گفت: فقط و فقط قاتل مرا یک ضربت بزنید ماهی که آن امام بدنبال جامعه ای بود که بر مدار عقلانیت میچرخید ماهی که امام حسین ع به پیروی از پدرش شهید شدن را انتخاب کرد و قبل از آنکه کشته شود خود برای کشته شدن خویش قیام کرد.

ماهی که علی ع به عنوان مظهر و حامی طبقه ی مظلوم و محروم بود و روز قدس در تقویم رسمی ایران ثبت گردیده و تعلق به فلسطین و فلسطینیها دارد....
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار