اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۲۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
معان بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان:
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: خوشبختانه ملخ در خوزستان کنترل شده است و جای نگرانی در بحث هجوم ملخ‌ها در استان خوزستان وجود ندارد.
محمد قاسمی نژاد با اشاره به آخرین وضعیت حضور ملخ در خوزستان اظهار کرد: در بحث ملخ، هیچ خسارتی به محصولات کشاورزی استان وارد نشده است و با توجه به گرمتر شدن هوا شاهد از بین رفتن و کاهش این آفت در استان هستیم. 

وی افزود: خوشبختانه ملخ در خوزستان کنترل شده است و جای نگرانی در بحث هجوم ملخ‌ها در استان خوزستان وجود ندارد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: با توجه به افزایش دما، عملیات سمپاشی و مبارزه با این آفت به صورت شبانه در مناطقی از استان در حال انجام است و جای نگرانی از بابت حضور ملخ در استان خوزستان وجود ندارد.

قاسمی نژاد با بیان اینکه عملیات پایش ملخ‌ها در مزارع همچنان در حال انجام است، عنوان کرد: عملیات سمپاشی و مبارزه با این آفت تا کنون در سطح 17 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان انجام گرفته است. همچنین تا کنون بیش از 700 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان در بحث این آفت پایش شده‌اند.

وی ادامه داد: کار سمپاشی در شهرستان‌های بهبهان، رامهرمز، امیدیه و دو منطقه از شهرستان هندیجان در حال انجام است و با توجه به افزایش دمای هوا جای نگرانی برای حضور این آفت در مزارع استان وجود ندارد.
منبع: ایسنا
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
احمد
|
Russian Federation
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
comment
0
0
comment جیرجیرک ها حمله کردند,وحشتناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار