اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
شوشان : محمد تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان که از مدتی قبل احتمال کاندیداتوری وی برای رقابت های مجلس شورای اسلامی از اهواز مطرح بود با انتشار پیامی و استعفا از سمت مدیرکلی به رقابت های اسفندماه پیوست. پیام وی به شرح دیل اشت :

به نام خدا
با سلام و عرض ارادت خدمت همکاران عزیز و ارجمندم
 خداوند سبحان را سپاسگزارم از اینکه چند سالی از عمر خویش را در مدیریت آموزش و پرورش استان در راه خدمتگزاری به خانواده بزرگ تعلیم و تربیت سپری نمودم و اکنون که این دوره پر فراز و نشیب به پایان رسیده است بر خود واجب می دانم تا صمیمانه از تدبیر، دلسوزی، تلاش و زحمات همکاران سخت کوشم سپاسگزاری کنم.
 
همکاران ارجمندم؛ فرزندان ما آینده و سرمایه ایران زمین هستند. فرزندانی که باید شناخت خوبی از تاریخ اسلام و تاریخ ایران داشته باشند و مفهوم تمدن را به خوبی بفهمند. زیرا امروز ایران فرزندانی تاریخ ساز و تمدن ساز می خواهد. فرزندانی با اعتماد به نفس بالا و با هویت دینی و تاریخی عمیق...
 
همکاران عزیزم؛ فرزندان ما امروز باید قرآن را به خوبی درک کنند، بفهمند و به آن عمل کنند. خصوصا آنجایی که خداوند سبحان بندگانش را از منت گذاشتن، متعصب بودن، متحجر بودن، نفاق و ریاکاری باز می دارد.
 فرزندانی که باید با واژه هایی مانند محبت، دوستی، رفاقت، جوانمردی، گذشت و همبستگی آشنا شوند و با این ساده ترین واژه ها می توان سرزمینی را از بزرگترین آسیب های اجتماعی رهایی بخشید.
 
فرزندانی که باید بدانند بدبختی های انسان امروز به خاطر نداشتن غذا و صنعت و ثروت و آب و خاک نیست. بلکه امروز جهل و فقر فرهنگی بشریت را در آستانه سقوط قرار داده است.
 
 فرزندانی که نباید هرگز نقش بزرگ کتاب و کتابخوانی را در زندگی خود فراموش کنند، چرا که خوزستان همواره در طول تاریخ سرزمین دانشگاه ها، کتابخانه ها، نویسندگان و علمای بزرگ بوده است و اکنون سرزمین اندیشمندان و معلمین بزرگی همچون شماست. پس باید تلاش کرد. تلاش برای آینده این سرزمین ...
 
همکاران اندیشمندم؛
در این سال ها هر موفقیتی حاصل شد فقط با لطف خداوند سبحان و همت و تلاش شما بوده است. از زحمات همه شما سپاسگزارم و توفیق روز افزون شما را از خداوند منان مسئلت دارم و صمیمانه درخواست دارم قصور و کاستی های این بنده حقیر را نیز ببخشید.
 
محمد تقی زاده
۱۳ خردادماه ۹۸
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار