اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۳۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
با سرلشکر باقری مذاکره کرده ام و قرار است این موضوع به صورت تخصصی و ویژه بررسی شود.
شوشان: نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: اسناد و مدارک بمباران های شهرستان های  شوشتر و گتوند در طول هشت سال دفاع مقدس به رئیس ستاد كل نیرو‌های مسلح تحویل داده شده و منتظر هستیم تا تکلیف کارمندان این شهرستان ها در زمینه بهره مندی از 25 درصد حقوق مناطق جنگی مشخص شود.


سهراب گیلانی در گفت وگو با شوشان بیان کرد: شهرستان شوشتر در جریان دوران دفاع مقدس بیش از 23 بار بمباران هوایی شد و شهدای زیادی تقدیم اسلام نمود. به همین منظور جزوه حدود 70 صفحه ای به همراه لوح فشرده از اسناد و مدارک بمبارن ها شامل تعداد شهدا، جانبازان و 21 یگان مستقر در این شهرستان در مدت زمان پنج ماه تدوین و به پیوست یک نامه رسمی به ستاد کل نیروهای مسلح ارایه داده شد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: شخصاً نیز حضوری با سرلشکر باقری مذاکره کرده ام و قرار است این موضوع به صورت تخصصی و ویژه بررسی شود. همچنان پیگیر هستیم تا این نشست برگزار شود و کارمندان شهرستان های شوشتر و گتوند از مزایای این طرح بهره مند شوند.

به گزارش شوشان، در بمباران های هوایی شهرستان شوشتر حدود 114 نفر شهید، 90 نفر جانباز و بیش از 3 هزار نفر مصدوم بر جای گذاشت. شهرستان های شوشتر و گتوند در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از 900 شهید تقدیم اسلام نموده اند.

براساس بند الف ماده 112 قانون برنامه پنجم توسعه كشور، با هدف جبران عقب ماندگی‌های استان‌های مناطق عملیاتی دفاع مقدس، ستاد كل نیروهای مسلح موظف شده كه محدوده مناطق عملیاتی دفاع مقدس را اعلام كند. ستاد كل هم آذر ماه 1396 به این قانون عمل كرد و مناطقی از 6 استان آذربایجان غربی، كردستان، ایلام، خوزستان، بوشهر و كرمانشاه را به عنوان مناطق جنگی دوران دفاع مقدس تعیین و به سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور اعلام كرد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
comment
0
0
comment آقای گیلانی پس چی شد فوقالعاده منطق ویژه جنگی.فقط برای جمع کردن رای این حرفها را زدی
comment
احمدی
|
Germany
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
comment
0
0
comment سلام کار بسیار عا لیست .امید وارم انجام بگیرد .
comment
علی اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
comment
0
0
comment چرا شوشتر منطقه جنگی حساب نشده مگر چه فرقی با دزفول دارد دزفول هم مثل شوشتر فقط بمباران شد حالا شوش دشمن تا 1کیلومتری آن آمد وحضور داشت من ساکن شوش هستم ولی پدرم از سال 57تا82درشرکت کارون کارمیکردوتمام مسیر خطرناک ناشی از جنگ وخمپاره را طی میکرد تا به شرکتومحل کار برسد ولی چون شوشتررا منطقه جنگی حساب نکردند ایثارگرموظف شامل من نمیشه این انصافه،محل سکونت زیربمباران ومنطقه جنگی ولی محل کار نه،خلیها هستن 1سال سابقه دارند ولی تبدیل وضعیت شدن ولی من 15سال دارم هیچ پس این مسیر که میرفته چی لطفا عدالت را برقرارکنید
comment
مریم
|
-
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
comment
0
0
comment چرا شوشتر جز جنگی نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار