اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۳۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۱
خبر اندیکا:
در جلسه روز یک شنبه فرمانداری شهرستان اندیکا که به ریاست آقای علی خدری فرماندار شهرستان اندیکا و آقای حاجتی نماینده گاز استان و سایر مسئولین ذیربط برگزار شد .

در جلسه روز یک شنبه  فرمانداری شهرستان اندیکا که به ریاست آقای علی خدری فرماندار شهرستان اندیکا و آقای حاجتی نماینده گاز استان و سایر مسئولین ذیربط برگزار شد .

در این جلسه به بررسی و هماهنگی جهت شروع عملیات پروژه های 38کیلومتر خط تغذیه و 52و58کیلو متر مسیر توزیع و شبکه گاز رسانی روستاهای شهرستان اندیکا پرداخته شد .
در همین راستا علی خدری فرماندار شهرستان اندیکا ضمن خوش آمد گویی و قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید فطر افزود : بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی شهرستان اندیکا همچنان از نعمت گاز محروم است چرا که حتی در دور افتاده ترین نقاط کشور هم در حال حاضر از نعمت گاز بهرمند هستند .
لذا توقع ما این است که ادارات راهداری ،حمل نقل جاده ای ،میراث فرهنگی ،آبفا روستای و دیگر ادارات مربوطه نهایت همکاری را درجهت تسهیل به سرانجام رسیدن این امر مهم را داشته باشند .
نماینده گاز استان مجتبی حاجتی با محوریت همین موضوع به ارایه گزارش مختصری از چگونگی اجرای پروژه ، نحوی  ادامه و تکمیل آن تا پایان سال جاری پرداخت .
همچنین گزارش های از وضعیت استعلامات و هماهنگی های پروژه در ادارات کل استان و شهرستان دراین خصوص ارایه داد .
وی در پایان افزود : همکاری ادارات متولی و ذیربط در هرچه بهتر اجرایی شدن این پروژه و توسعه رفاهی روستا ها خدمات رسانی به مناطق محروم و حفاظت از منابع طبیعی و جلو گیری از قطع درختان ، ایجاد زیر ساختها برای اشتغال و کاهش هزینه های تولید واحد های صنعتی شهرستان موثر است . 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
نجات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
comment
0
0
comment سلام
ضمن تشکر وقدر دانی از شماها مسعولین زحمت کش
ازدرگاه پروردگار یکتا ارزوی سلامتی و موفقیت روز افزون آرزو
مند ام
ارادتمند نجات اسدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار