اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
شوشان - محسن بهداروند مرداسی :
بی تفاوتی بنفع جامعه نیست و امید جامعه را نباید به یاس تبدیل کرد. جامعه اگر نسبت بخود و اینده نا امید شد در انتها بستوه در می آید.
کارگزاران از نقد جامعه نسبت به اصلاح امور حمایت کنند و جامعه ای که در آن نقد منصفانه باشد  هنوز زنده است و وظیفه دولتمردان آن ست که به نقدهای دلسوزانه توجه کنند و قطعا جامعه با نقد دو سویه بین دولتمردان و جامعه روند رو بجلو خواهد داشت. مثلا بصورت مصداقی و بدون جانبداری و یا غش یا خدایی ناکرده تبلیغات زود هنگام از آقای لاریجانی اما عملکرد ایده و نظرات ایشان در این دو دهه خصوصا ریاست مجلس در برابر نقدها و انتقادات فرا جناحی و فرا گروهی و رفتار ایشان عمل گرایی بوده و این رفتار نیاز جامعه است.
کنش وی را نباید محدود در یک حزب و یا گروه دید لذا  بنظر می رسد شورای بزرگان از هر دو جناح  یک جبهه بزرگ را بنفع ایشان تشکیل دهند. همیشه ائتلاف بزرگ راهگشا بوده و ائتلاف گسترده منافع ملی را حفظ و تقویت می کند. ائتلاف یعنی دوری از خود محوری دوری از زیاده خواهی و روی نقاط مشترک کار کنند.
ائتلاف یعنی بیس و فونداسیون. اگر بیس نباشد موج ۳ با یک لرزش پی و بنا را تخریب می کند اما ما در ایران حزب سیاسی فعال و کارآمد نداریم گاهی در نزدیکی انتخابات بخشی از نیروها و احزاب فعال می شوند و بعد از مدتی دو باره خاموش و محو می شوند.
سخنان برادران عزیز دکتر کاظم جلالی و دکتر بهروز نعمتی و دکتر باهنر در خصوص تشکیل یک  جبهه فراگیر می تواند روند رو به رشدی در تاریخ سپهر ایران باشد.
امروز شرایط نه جنگ و نه صلح علاوه بر بی ثباتی شرایط را برای جریان پوپولیست فراهم کرده است. تاریخ نشان داده که اگر پوپولیست بقدرت برسد نظم را بهم می زند. آقای ترامپ پوپولیست منافع خود را از یک بی نظمی جهانی تاکنون تامین کرده است. این ائتلاف و جبهه بزرگ هر چه بتواند عقلانیت سیاسی را در جامعه ارام و تثبیت کند. در مقابل امواج دیگر مصون تر خواهد بود. انشالله اقای لاریجانی با اولین پیشقدم در جهت اصلاح حصر و اقداماتی که تاکنون نموده. قدمش خیر همگانی بدنبال داشته باشد.
شاه کلید موفقیت یک خانواده بزرگ دوری از اختلافات است لذا پرهیز از خشونت از هر چیز دیگر واجب تر است. ما از بیرون در خطر هستیم و یک دام جنگ از طرف اسراییل و عربستان و امریکا برای ما پهن شده است یقینا با هوشیاری رهبر انقلاب از این پیچ خطرناک عبور خواهیم کرد. ما در سپهر تاریخ گذشته تاکنون از اختلافات ضربه های بزرگی خورده ایم. کدورت ها ما را بجایی نمی رساند. گذشت به همدیگر نشانه اوج  که در تاریخ ثبت خواهد شد.
انشالله

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار