اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
تفاهم‌نامه آموزشی میان دانشگاه پیام نور و سازمان زندان‌های خوزستان با هدف ارتقا سطح تحصیلات زندانیان، منعقد شد.
تفاهم‌نامه همکاری آموزشی دانشگاه پیام نور خوزستان و سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان با هدف ارتقا سطح تحصیلات زندانیان، پس از انجام مکاتبات و هماهنگی‌های لازم در محل سازمان زندان‌های استان امضا شد.

با امضای این تفاهم‌نامه، امکان ادامه تحصیل برای زندانیان فراهم می‌شود؛ البته ثبت‌نام زندانیان در این مرحله تنها در چند رشته محدود علوم انسانی و صرفاً برای داوطلبان واجد شرایط انجام می‌شود.

قرار است راهکارهای عملی در خصوص صدور تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی داوطلب، بدون نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان و پرداخت وجه، اندیشیده شود. در خصوص امکان بهره‌مندی دانشجویان از تسهیلات ویژه شهریه با توجه به مشکلات مالی این قشر خاص نیز اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

هماهنگی لازم جهت تسهیل در انجام فعالیت‌های آموزشی، نمرات میان ترم و آزمون پایان ترم با اداره امتحانات دانشگاه پیام نور استان انجام خواهد شد. فعال نمودن بخش فرهنگی دانشگاه جهت ترغیب دانشجویان مراکز و واحدها برای اهدای کتاب و تامین مواد آموزشی دانشجویان زندانی و تهیه برشور و تراکت در خصوص معرفی دانشگاه و انجام تبلیغات در زندان با همکاری اداره روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که انجام خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار