اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سلام رهبرمعظم انقلاب را به پیشگام برادران و سران عشایر و مردم غیور دشت آزادگان و هویزه ابلاغ می‌کنم و ایشان همچنان دغدغه مردم خوزستان را داشته و بر خدمت رسانی بیشتر به مردم سیل زده استان تاکید دارند.
سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور روز چهارشنبه در دیدار با سران عشایر در شهرستان دشت آزادگان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بی‌تردید تنها شخصی هستند که بیشترین دغدغه را نسبت به مشکلات مردم خوزستان دارند و در روز ۱۳ فروردین ماه نیز ایشان جلسه‌ای برای بررسی مشکلات خوزستان با مسئولان تشکیل دادند و این بیانگر جایگاه بالای مردم این استان نزد ایشان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ایشان در خطبه نماز عید سعید فطر نیز بر شتاب بخشی به خدمت رسانی به مردم سیل زده خوزستان تاکید داشتند و همین امر باعث شد ما نیز سرعت کمک رسانی به مردم سیل زده خوزستان را افزایش دهیم.

سپاه و بسیج برای رفع مشکلات جامعه در صف اول قرار دارند

وی تصریح کرد: رسالت سپاه و بسیج با سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها متفاوت است و همواره در تمامی مسائل و مشکلات پیرامون جامعه در صف اول قرار دارند.

سرتیپ پاسدار غیب پرور گفت: حضور محوری مردم در صحنه باعث شد به خوبی بتوانیم سیلاب را مدیریت کنیم و از فاجعه‌ای بزرگ جلوگیری کنیم.

خسارات وارد شده ناشی از سیلاب قابل پیش‌بینی بود

وی تصریح کرد: ایران جزو چند کشور اول خشک جهان است اما با این وجود در سال‌های اخیر بخشی از خسارات وارد شده قابل پیش‌بینی بود و می‌توانستیم با توسعه زیرساخت‌ها از خسارت‌های احتمالی جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین حسن نظام و انقلاب را صادق بودن با مردم برشمرد و گفت: رودخانه‌ها را می‌توانستیم از سال‌های گذشته لایروبی و سیل بندها را نیز تقویت کنیم تا سیلاب به این اندازه به استان‌های ما خسارت وارد نکند.

سرتیپ پاسدار غیب پرور ادامه داد: مسئولان باید برای کمک رسانی به مردم همت بیشتری به خرج دهند و مردم نیز صبر و تحمل بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: دشمن همواره از طریق توطئه‌های مختلف قصد آسیب رساندن به کشور ما را دارد که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در سیلاب اخیر خوزستان بخشی از مدیران همت کردند و در کنار مردم بودند اما بخشی دیگر نیز باید تلاش کنند تا گرفتاری‌های مردم مناطق سیل زده برطرف شود.

وی افزود: مشکلات ناشی از سیل بخشی از آن مربوط به زیرساخت‌ها بوده اما نیازمند زمان است چرا که بازسازی خانه‌های مردم و مزارع آنها در اولویت است.

۱۷ هزار و ۵۰۰ خانه در خوزستان دچار خسارت شدند

سرتیپ پاسدار غیب پرور گفت: در خوزستان ۱۷ هزار ۵۰۰ باب خانه دچار خسارت شدند که سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی باید احداث و ۱۴ هزار منزل نیز تعمیر شوند.

وی بیان کرد: همچنین از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ خانه باید در دشت آزادگان احداث و پنج هزار منزل نیز تعمیر شوند.

تسهیلات دولت برای ساخت منازل سیل زدگان کافی نیست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با توجه به اینکه تسهیلات دولت برای ساخت منازل سیل زدگان کافی نیست طرحی را با عنوان جهاد همبستگی راه اندازی کرده‌ایم که در این طرح تمامی مردم ایران را به کمک به سیل زدگان دعوت کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: مردم خوزستان در دوران دفاع مقدس مردانه مقابل دشمن ایستادگی کردند اما امروز دچار خسارت شده‌اند و همه باید برای کمک به این مردم شهید پرور آستین‌ها را بالا بزنند.

سرتیپ پاسدار غیب پرور گفت: در این طرح اعلام کردیم که هر مسجد یک احداث یک خانه را تقبل کند و که استقبال مردم در بسیاری از استان‌ها بی‌نظیر بوده است.

وی ادامه داد: کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده و پس از ساماندهی به مناطق مختلف بخصوص دشت آزادگان ارسال می‌کنیم.

۱۷۰ هزار منزل مسکونی در سراسر کشور به دنبال سیلاب‌های اخیر ویران شدند

رئیس سازمان بسیج گفت :۱۷۰ هزار منزل مسکونی در سراسر کشور به دنبال سیلاب‌های اخیر ویران شده و این آمار بالایی است که مسئولان اجرایی برای خدمت رسانی به مردم باید همت بیشتری به خرج دهند.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور به همراه سردار نعمان غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور روز چهارشنبه در آئین عملیات اجرایی و تعمیر ۵۰۲ واحد مسکونی در دشت ازادگان، هویزه و بستان حضور یافت و با سران عشایر عرب شهرستان دشت ازادگان دیدار کرد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار