اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
معاون پژوهش و برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: سال تحصیلی آینده در خوزستان با کمبود ۱۷ هزار معلم مواجه هستیم.
حرج چلداوی چهارشنبه در آئین معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش باغملک ضمن تاکید بر استفاده از فرصت سه ماهه تابستان در آماده سازی مدارس تصریح کرد: یکی از طلایی‌ترین زمان‌ها در مدیریت آموزش و پرورش فرصت سه ماهه تابستان است که باید به نحو مطلوب نسبت به رفع کمبودهای مدارس و آماده سازی فضاهای آموزشی برای حضور دانش آموزان اقدام کرد.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با مهم دانستن نقش معلم در فرایند آموزش اظهار داشت: خوزستان در مهرماه آینده با کمبود ۱۷ هزار معلم مواجه است که این مسئله چالش بزرگی برای آموزش و پرورش استان خواهد بود.

چلداوی با اشاره به دلایل کمبود نیروی انسانی در خوزستان افزود: از جمله دلایل کمبود معلم در خوزستان می‌توان به مهاجرت نیروی انسانی به دلیل بدی آب و هوا و ریزگردها اشاره کرد و همچنین فزونی بیماری‌های ناشی از این مسئله نگهداشت نیروی انسانی را در استان دشوار کرده است.

معاون پژوهش و برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اقدامات صورت گرفته برای رفع کمبود معلم اظهار داشت: مطالعاتی صورت گرفته تا نگهداشت نیروی انسانی در خوزستان تقویت شود و در همین راستا ضرایب ویژه ای در احکام فرهنگیان شاغل در خوزستان اعمال شود و همچنین با استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین نمایندگان مجلس خبرگان خوزستان به دنبال جذب نیرو و استخدام معلم هستیم.

چلداوی در پایان به تدوین برنامه توسعه آموزش و پرورش خوزستان و ابلاغ آن در هفته آینده اشاره کرد و گفت: عامل تحول در آموزش و پرورش مدیران آموزشگاه‌ها هستند و بر همین اساس استفاده از افراد شایسته و تشویق مدیران تلاشگر محور اصلی فعالیت‌های اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و مناطق تابعه خواهد بود.

پیش تر محمد تقی زاده مدیر کل وقت آموزش و پرورش خوزستان به جذب پنج هزار نیروی خرید خدمات در مدارس خوزستان در تابستان سال جاری اشاره کرده بود.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار