اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
بدنبال انتصاب زراء نژاد به ریاست دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در هفته جاری، وی امروز طی جلسه ای با جمعی از فعالان اجتماعی- سیاسی خرمشهر به تبیین دیدگاه و چشم اندازهای مدنظر خود پرداخت.

شوشان خرمشهر:بدنبال انتصاب زراء نژاد به ریاست دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در هفته جاری، وی امروز طی جلسه ای با جمعی از فعالان اجتماعی- سیاسی خرمشهر به تبیین دیدگاه و چشم اندازهای مدنظر خود پرداخت. زراء نژاد رسالت دانشگاه خرمشهر را  ایجاد توسعه پایدار در تمام ابعاد مرتبط با حوزه های  دانشگاه برشمرد. همچنین وی عنوان نمود که به دلایل متعدد در سالهای گذشته، جایگاه و مقیاس ملی دانشگاه خرمشهر، آنچنان که شایسته است در کشور تثبیت نشده است.
 رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی، شایسته سالاری فراجناحی، استفاده از بنیه علمی-فنی دانشگاه در ارتقاء سطوح مختلف در منطقه و ارتباط دوسویه ی دانشگاه با اجتماع و صنعت را از مهمترین اهداف مدنظر برشمرد و اذعان داشت که تأثیرات دانشگاه باید به صورت ملموس توسط مردم احساس شده و عامه ی مردم، دانشگاه خرمشهر را به صورت واقعی متعلق به منطقه تلقی نمایند. 

در مقابل نیز  اصحاب رسانه، فعالان عرصه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، ابراز امیدواری کردند که شاهد احیای دوباره دانشگاه خرمشهر در بعد ملی و محلی باشند و تأکید کردند که با تمام توان در کنار مجموعه و ریاست دانشگاه در راستای گسترش بنیان علمی و سطح تأثیرگذاری دانشگاه در منطقه و کشور خواهند بود.
در پایان نیز زراء نژاد ضمن تشکر از حضور فعالان اجتماعی- سیاسی، خواستار تداوم رابطه دانشگاه و نخبگان و فعالان عرصه های مختلف شد و ابراز امیدواری کرد که این ارتباط به ارتقاء جایگاه دانشگاه بیانجامد‌.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار