اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان خبرداد:
مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: کار بازسازی و ساخت واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیلاب در خوزستان در قالب تفاهم نامه بنیاد مسکن و بسیج سازندگی آغاز شده است.
مسعود انصاری با اشاره به آغاز عملیات کار بازسازی منازل سیل زده در دشت آزادگان و هویزه اظهار کرد: یک تفاهم نامه همکاری کشوری میان بنیاد مسکن و بسیج سازندگی وجود دارد که سهم خوزستان در این زمینه در مرحله اول ساخت و تعمیر 900 واحد است.

وی افزود: از این 900 واحد که در تفاهم نامه با بسیج سازندگی قید شده است، 600 واحد تعمیری و 300 واحد دیگر احداثی هستند و باید براساس برنامه زمان بندی تکمیل شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان تصریح کرد: کار بازسازی و ساخت واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیلاب در خوزستان در قالب این تفاهم نامه آغاز شده است و امیدواریم با تلاشی که از سوی مسولان و مردم انجام می گیرد این کار با سرعت هرچه تمام تر به اتمام برسد.

انصاری ادامه داد: قرار است تا کار بازسازی واحدهای تعمیری تا پایان تابستان به اتمام برسد و این واحدها به صاحبان آن ها تحویل داده شود.

وی در خصوص زمان اتمام ساخت واحدهای احداثی خاطرنشان کرد: امیدواریم واحدهای احداثی در مناطق سیل زده خوزستان تا اواخر اسفندماه به اتمام برسد و مردم بتوانند در خانه های خود ساکن شوند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار