اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
شوشان: در سومین ماه سال۱۳۹۸ که توسط رهبرمعظم انقلاب به نام رونق تولید مزین شده است برای نخستین بار با تولید ترکیبی سبدهای متنوع و بر اساس سفارش مشتری و متشکل از ورق های فولادی در گونه های ساختمانی ، آلیاژی و ورق های مورد استفاده در خطوط لوله انتقال نفت و گاز با همدلی و هم افزایی کلیه کارکنان شرکت، رکورد تولید ۷۹۹۰۸ تن اسلب معادل ۷۳۸۲۰ تن محصول در خردادماه سال جاری به وقوع پیوست.

به گزارش روابط عمومی شرکت در پی استمرار روند رو به رشد تولیدات شرکت فولاد اکسین خوزستان از ابتدای سال ۱۳۹۸ و به دنبال تامین قطعات اضطراری خط تولید شاهد کاهش چشمگیرتوقفات خط تولید و افزایش راندمان تولید بودیم که این برنامه ریزی منجر به ثبت رکورد تولید ۶۵۷۷۶ تن محصول در اردیبهشت ماه سال جاری که شامل سبد متنوع محصولات صادراتی، API، تجاری و محصولات ریزبار بوده است، بار دیگر با همت و یاری کلیه کارکنان صف، ستاد، پشتیبانی و تولیدی موفق به ثبت رکورد تولید ۷۹۹۰۸ تن اسلب معادل ۷۳۸۲۰ تن محصول در خردادماه شدند.
لازم به ذکر است از این میزان ۷۵ درصد ورق تجاری، ۲۰ درصد ورق API و مابقی ورقهای صادراتی و با ارزش افزوده بالا می باشد . همچنین بیش از ۴۰ درصد از میزان تولید محصولات ریزبار بوده است که از این لحاظ در رکورد های سالهای گذشته شاهد تولید محصولات ریزبار در تولید نبوده ایم.
بی شک دستیابی به این میزان تولید در ابتدای سال جاری حاصل تلاش کارکنان شرکت، اهتمام ویژه مدیرعامل و حمایت های ویژه هیات مدیره و سهامداران شرکت در صدور مجوزات لازم به منظور رشد و تعالی شرکت فولاد اکسین خوزستان می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار