اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

آرامگاه صخره ای ساریان مارماریس

آرامگاه صخره ای ساریان مارماریس یکی از باشکوه ترین جاذبه های دیدنی در شهر مارماریس است . شهر مارماریس یکی از زیباترین شهر های مدیترانه ای کشور ترکیه است که با انواع جاذبه های دیدنی و تفریحی و به ویژه غذاهای گوناگون امروزه جزو یکی از قطب های اصلی و مهم گردشگری ترکیه در نظر گرفته می شود . آرامگاه صخره ای ساریان مارماریس با داشتن قدمت تفریخی ویژه و همچنین موقعیت خاص و معماری های ارزشمند نهفته شده در آن توانسته است در این شهر به یکی از پر بازدید ترین بخش ها تبدیل شود . معمولا در تور مارماریس جاذبه های بسیاری برای بازدید در نظر گرفته می شود وای بازدید از آرامگاه صخره ای ساریان مارماریس همواره در اولویت آنها قرار داده می شود . در نظر داشته باشید اگر با چنین تورهایی سفر و بازدید خود را از این آثار تاریخی بی نظیر انتخاب کنید در این صورت دیگر نیازی به دغدغه های سفر نخواهید داشت زیرا مسئولان برگزار کننده تور مارماریس با فراهم کردن بهترین شرایط قصد دارند شما در طول سفر خود از بازدید خود نهایت رضایت را داشته باشید .

آرامگاه صخره ای ساریان مارماریس در تور لحظه آخری در طول تاریخ توانسته است بدون هیچ گونه تخریبی بسیار پایدار باشد وهمین امر سبب گردیده شده است این مکان به عنوان یکی از بخش های اصلی در شهر مارماریس تلقی گردد که نماینده ای بر ای آثار و معماری عای گوناگون در طول تاریخ باشد . صخره های یاد شده در این ناحیه در زاویه ی ۸۰ درجه به دریا واقع شده اند و همین امر توانسته است که برای گردشگرانی که از این بخش بازدید نی کنند یک چشم انداز باشکوهی فراهم گردد . در مطالب بعدی سعی شده است با ارائه نکات مطلوب در مورد آرامگاه صخره ای ساریان مارماریس برای شما ارائه گردد و در این راستا میتواتید با در هنگام بازدید از این مکان تاریخی نگاه متفاوتی داشته باشید . حتما در طول بازدید خود فرصت فیلم برداری و عکس برداری را از دست ندهید .

موقعیت جغرافیایی آرامگاه صخره ای مارماریس

به گزارش سفر باتو ، در اینجا قصد داریم در مورد مورد موقعیت جغرافیایی آرامگاه صخره ای مارماریس مطالبی را ارائه دهیم و همچنین در نظر داشته باشید اگر با تور مارماریس به این مکان سفر کنید در این صورت نیازی به دانستن اطلاعاتی در مورد نحوه ی رسیدن به ابن مکان نخواهید بود زیرا مسئولان برگزار کننده ی تور همه ی اقدامات مربوطه را انجام خواهند داد . و همچنین در نظر داشته باشید که اگر قصد سفر و بازدید از آرامگاه صخره ای ساریان مارماریس به صورت تنهایی را دارید حتما نقشه ی مربوط به شهر را به همراه داشته باشید تا دچار گم شدن نشوید . هنگامیکه آرامگاه صخره ای ساریان مارماریس کنار روستای دالیان می بینید . طبق گفته های باستان شناسان ، گوی مقبره ی با نماد ثروت و قدرت در این شهر قدیمی خواهید دید . این مقبره در محله ساریانا کنار مسجد قرار دارد .

آرامگاه ساریانا واقع در دامنه شمال شرقی شهر مارماریس در یک چشم اندازی از شهر و یک مسجد جدید در مجاورت آن قرار گرفته است . در زمان های گذشته عثمانی‌ها که بر این ناحیه تسلط داشتند آن را بر دامنه‌های شمال‌ شرقی شهر و برای یادبود ساریانا ساختند . بانوی که به‌ خاطر پیشگویی‌هایش بسیار معروف بوده است. بانو سارینا در نزد عثمانی ها مهم و شخصی بسیار ارزشمند در نظر گرفته می شد و به همین دلیل آرامگاه صخره ای ساریان مارماریس به نام ایشان نامگذاری شد . و از آن زمان نیز همواره مورد توجه مردم بومی این ناحیه و سایر گردشگران بوده است . در تور مارماریس اطلاعات کاملی نیز در مورد تاریخچه ی این مکان به گردشگران ارائه می شود . در بازدید از آرامگاه صخره ای ساریان مارماریس همچنین می توانید از مکان هایی که در نزدیکی این آرامگاه است بازدید کنید .

نکات دانستنی در مورد آرامگاه صخره ای ساریان مارماریس

نکات مفید و جالبی در مورد آرامگاه صخره ای ساریان مارماریس وجود دارد که در این قسمت به برخی از آن ها اشاره شده است . سنگ های مقبره ای که در قالب پناهگاه یونیا گنجانده شده سه قطعه سنگ برای مرده هایی که به خاک سپرده شده اند وجود دارد. نمای ستونهای یونانی که جلوی آثار هنری را تزئین کرده اند. برای بازدید از این مکان می توانید به وسیله ی فایق هایی که در این ناحیه است به آن جا سفر کنید و همه ی زوایای مربوط به آرامگاه صخره ای ساریان مارماریس را در قایق مشاهده کنید . فرصت بازدید این مکان را با استفاده از قایق در تور مارماریس از دست ندهید . بی شک با بازدید از این مکان تاریخی به طور کامل می توانید تاریخ را از نزدیک احساس کنید . و یک تجربه ی بی نظیری در شهر مارماریس داشته باشید . همچنین بازدید با استفاده از قایق ها تنها راه امکان بازدید از این مکان می باشد .


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار