اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
معاون سیاسی استاندار گفت: برای ما موجب سرافکندگی است که رتبه آموزش و پرورش با وجود ظرفیت‌های موجود در استان به این شکل است.
علی‌حسین حسین‌زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز (سوم تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت آموزش و پرورش ما وضعیت خوبی نیست. رتبه‌های ما بسیار نگران‌کننده هستند و این رتبه‌ها اصلا در شأن خوزستان نیستند.

وی گفت: آموزش و پرورش نیروهای با کیفیت زیادی در اختیار دارد. با وجود چنین ظرفیتی در آموزش و پرورش استان می‌بینیم که وضعیت آموزش و پرورش این چنین است. برای ما موجب سرافکندگی است که رتبه آموزش و پرورش استان با وجود ظرفیت‌های موجود در استان، به این شکل است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: شورای آموزش و پرورش مهم‌ترین شورای استانی است. این شورا حتی از شورای برنامه‌ریزی و بهداشت نیز مهم‌تر است.

حسین‌زاده در خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان تصریح کرد: باید جلسه‌ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل کتابخانه‌ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فنی و حرفه‌ای استان برگزار شود تا ببینیم چطور می‌توانیم از امکانات استانی برای این مساله استفاده کنیم.

وی افزود: اعتبارات لازم برای بازسازی خسارات ناشی از سیل اختصاص داده شده است. از سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان می‌خواهم نامه‌ای در این زمینه بنویسند و بخشی از اعتبارات را به اوقات فراغت و بخشی را نیز به مسائل سخت‌افزاری اختصاص دهند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در حوزه نیروی انسانی در گذشته مصوباتی داشته‌ایم. جلساتی نیز با سازمان برنامه و بودجه در این زمینه داشته‌ایم. با توجه به درخواست‌ها و نیازی که هست، پیشنهاد می‌کنم سوابق استانی را در این زمینه بررسی کنید.

حسین‌زاده افزود: در بحث استخدام‌های نیروهای حق‌التدریس در آموزش و پرورش ما یک نارضایتی عجیب را در استان ایجاد کردیم، چرا که کار ما ضابطه‌مند نبود و باید جذب این نیروها را ضابطه‌مند کنیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار