اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۶۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
موسی شاعری با این که یک جوان جویای نام می باشد ولی خوشبختانه  اولین شهرداری است که در تاریخ انتصابات مدیریت شهری اهواز، از بدنه ی شهرداری به کرسی نشست.

البته، دوستان رسانه ای خیلی تیز بینانه حرکات بنده را در معارفه ی آقای موسی شاعری رصد کردند و نوشتند چرا فلانی با کتاب چرچیل قهرمان پیش بینی ناپذیر دیده شد و این بدان معنی است که فلانی قصد دارد یک پیام خاصی را با این کار خود به افکار عمومی مخابره کند.

البته تشخیص آن دوستان بسیار درست و ستجیده بود زیرا، در آن کتاب در مورد شخصیت سیاسی وینستون چرچیل نکات جالبی عرضه گردید که بهترین آن این است که چرچیل با این که نوار پیروزی هایش اغلب یکدست نبود اما چنانچه شرح حال او را می خوانیم متوجه می شویم او با این که یک بار رای می آورد و می شد نخست وزیر انگلستان و بار دیگر شکست که می خورد  او را از ورود به ساختمان شماره 10 منع می کردند .

ولی با این وجود و تفسیر، او چه در شکست و چه در پیروزی، در واقع همان چرچیل با ابهت همیشگی که قابل استفاده و منفعت برای کشور انگلستان بود.

پیام بنده برای دوستان شهرداری و بویژه جناب شاعری این بود که خودشان را یکبار مصرف نکنند و توجه کنند این نعمت را حفظ و گسترش بدهند حالا که یک جوان از بدنه ی شهرداری به قدرت رسید اولا، همه مدیران شهرداری کمک کنند تا جناب شاعری موفق بشود چون متاسفانه همانطوری که  بازیگران سیاسی ویژه خوار نومانکلاتور و عوامل مخوف بورژوازی املاک و مستغلات برای رسیدن به اهداف منافع جویانه ی  نامیمون خود بیکار نمی نشیند و از طریق اختلاف بیاندازد و حکومت کن مترصد سنگ اندازی در کار مدیریت شهری است.
آری، هدف آوردن کتاب چرچیل قهرمان پیش بینی ناپذیر باخود در معارفه ی جناب آقای شاعری به این منظور و هدف بوده که همه بزرگان در بدنه ی شهرداری متحد شوند و آگاهانه به توسعه عمران و خدمات در مدیریت شهری با حمایت از شهردار جوان اقدام نمایند تا ابهت مدیران شهرداری اهواز به همه ثابت کنیم که زیر بار فساد و تنبلی و حاشیه روی نخواهند رفت.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
كارون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
comment
0
0
comment شما [...] كتابى كه اسم اين جنايتكار روش هست با خودت بردى، وقتى آگاهى ندارى چرا كارى رو انجام ميدى؟ يعنى خواستى بگى من خيلى كتاب خونم؟
فقط يك مورد از وحشى گرى هاى اين انگليسى خونخوار اين بوده كه وقتى دستور حمله هوايى به يكى از شهرهاى آلمان رو داد گفت كبابشون كنيد و از نوعى بمب استفاده كردن كه مردم زنده زنده تو آتيش ميسوختن عكساش هست ميتونيد برىد ببينيد حتى مردمى رو كه تونستن فرار كنن از بالا با تير ميزد ّن كه حتى يه نفرم زنده نمونه( شهيد بايندر خودمون رو هم همينطور كشتن) .اونوقت از كى تا حالا ىه انگليسى اونم همچين وحشى اى شده قهرمان ايرانيان؟!!
ننگ بر اون احمقى كه به اين كتاب اونم با اين عنوان مجوز داده
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار