اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز با اشاره به برخورد شدید با مفاسد اخلاقی گفت: اگر در هر خودرویی سرنشین بی حجاب مشاهده شود ماشین مورد نظر متوقف و به پارکینگ هدایت می شود.
عباس حسینی پویا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز به مناسبت هفته قوه قضائیه بیان کرد: در صورت مشاهده افراد بی حجاب در خودروها ابتدا تذکر لسانی داده می‌شود اگر توجهی نشد دستور داده شده ماشین مورد نظر متوقف و به پارکینگ هدایت شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در استان خوزستان حدود ۱۱ هزار زندانی وجود دارد بیان کرد: زندان تنها جای سارقان، قاچاقچیان و افراد شرور است تا جامعه از شر آنها در امان باشد لذا ما بدهکاران مالی، مهریه و… را جزو مجرمان نمی‌دانیم چرا که آنها کسانی بوده اند که روزی آبرویی داشته اند و اکنون به خاطر مشکل مالی در زندان هستند.

دادستان عمومی و انقلاب اهواز ادامه داد: در سیل اخیر نیز برخی سو استفاده کردند و ارزاق عمومی مانند شکر که می‌بایست به نرخ دولتی توزیع شود را به نرخ آزاد وارد بازار کردند که شبکه آنها شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند و تحقیقات بیشتر نیز در این زمینه ادامه دارد.

هفت هزار زندانی قرآن حفظ کردند

وی افزود: در زندان‌های ما کارهای فرهنگی و آموزشی نیز صورت می‌گیرد به طوری که پارسال هفت هزار زندانی، حافظ کل یا چندین جز از قرآن شدند.

حسینی پویا گفت: نکته مهم دیگر این است که از نظر ما خانواده زندانیان با خود زندانیان فرق دارند و زن و بچه آنان گناهی نکرده اند لذا تاکنون هزار خانواده زندانی را زیرپوشش قرار داده ایم وهم اکنون مستمری دریافت می‌کنند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار