اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
شوشان - زمان بابادی شوراب :
یاد داستان فردی به نام دست حلوایی افتادم که ایشان بدلیل فضل و بخشش زیاد، از کیسه بیت المال به اطرافیان داروغه، خلیفه، والی و افراد صاحب منصب هدیه و پاداش فراوان می داد.ایشان مسئول عسل و خرما و شکر و مایحتاج دارالعماره بود و هر مسئولی که با ایشان ارتباط داشت از شیرینی حلوای دست ایشان بی بهره نمی گردید و طبق سیاست برایش هم فرق نمی کرد این شیرینی برای عروسی برادر معاون وزیر ( اصلاح طلبان)باشد یا حلوای عزا (اصولگرایان) نذر گردد،
 این بنده خدا تنها به فکر جایگاه خویش و ‌ماندن در مسند قدرت بود و از  نذر کردن گوشت گوسفندان بیت المال برای افراد خاص ابایی نداشت و مطمئن بود برای حفظ جایگاه خودش باید اینکارها را انجام دهد.
 ایشان فروتنانه از دادن اختیارات به داماد امنیت دار شهر و یا دادن پروژه های میلیاردی به برادران معاون وزیر و اطرافیان وکلای صاحب منصب هم استانی کوتاهی نمی کرد، به همین دلیل از سوی دو جناح مورد تفقد بود و جایگاهش در دارالعماره از طرف هر دو جناح محفوظ، محکم و‌ برقرار بود.
واقعیت 
در پی خبر منتشر شده در سایت بازتاب خوزستان مبنی بر بازداشت یکی از معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان؟! به همراه دو تن از مدیران کل زیر مجموعه جهاد کشاورزی و عضو ستاد تنظیم بازار استان خوزستان؛ و همراهی یکی از روسای اتحادیه شهرستان اهواز در خصوص نحوه واردات توزیع و عرضه کالاهای اساسی خانوار(از جمله گوشت، شکر و قند)در ارتباط با یک پرونده سوءاستفاده مالی توسط دستگاه های امنیتی استان بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفتند. 
ظاهراً در این پرونده نام یکی از بستگان نزدیک مقامات کشوری (خوزستانی)نیز که همکاری خوبی با این افراد داشته برده می‌شود!
احتمالا این خبر چند روزی مردم را خوشحال می کند که بله موقعیت و‌ جایگاه افراد در قدرت و‌ سمت های مملکت جلوی برخورد با فساد را نمی گیرد
 ولی شوربختانه ثابت شده به جز هیاهوی اولیه کار خاصی در این زمینه انجام نمی شود
 و فقط قبح اینجور کارها در جامعه از بین می رود، به نوعی باعث ترویج و میل و ‌رغبت بیشتر اطرافیان مسئولین با وسوسه کاسه لیسان و دست حلوایی ها در جامعه خواهد شد.

متاسفانه این فرد صاحب منصب بار اولش نیست که بستگان نزدیکش در این اتفاقات و سوءاستفاده ها دست داشته اند 
و ‌به مانند دفعات گذشته از این برخورد ناجوانمردانه دوستان صاحب قدرت خود دست به اعتراض زده و خطاب به آنان می گوید:
گر حکم شود که مست گیرند
 در شهر هر آنکه هست گیرند
و از موضع طلبکارانه خواهد گفت که؛ کدام یکی از بستگان شما(ریاست جمهور محترم و معاونین و وزیران و سایر صندلی نشینان در قدرت)سوءاستفاده  نکرده و نمی کند که برای داماد، برادر و نوه اینجانب عیب و مورد مواخذه قرار می دهید؟
آیا کسی هست که (مست نباشد؟) برادر، خواهر، مادر ، پدر بزرگ ، زید و امر شما از نفوذ قدرتان  سوء استفاده نمی کنند؟
که بستگان من انجام  ندهند؟ و خطای اینان (بستگان من)هم به حساب  خطاها و سوءاستفاده بقیه بستگان صاحب قدرت محترم محاسبه شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار