اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی یادمان دعبل خزاعی در استان خوزستان نیمه دوم آبان به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.
محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در آئین برگزاری ورود کاروان نمادین امام رضا (ع) از مرز شلمچه به خاک خوزستان که در شهرستان خرمشهر برگزار شد، ضمن تاکید بر ادامه برگزاری چنین برنامه هایی در سطح استان خوزستان، اظهار کرد: امسال در تلاش هستیم تا کشورهای بیشتری در جشنواره شعر رضوی به زبان عربی شرکت کنند. 
  
وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره ارسال شده است افزود: این جشنواره از نیمه دوم آبان به میزبانی استان خوزستان در اهواز برگزار می شود و اکنون در حال دریافت آثار شاعران هستیم. 
  
او با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود شاعران ١٢ کشور در این جشنواره حضور داشته باشند بیان کرد: امیدوارم امسال نیز همانند سال‌های گذشته شاعران بومی منطقه در این جشنواره حضوری موثر داشته باشند. 
  
جوروند اضافه کرد: در این جشنواره قصد داریم شاعران میهمان را به قدم گاه های امام رضا (ع) در استان خوزستان دعوت کرده و از این محل ها نیز بازدید کنند. 
  
وی برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی را رویدادی بسیار مهم برای استان خوزستان دانست و گفت: این رویداد از این بابت بسیار مهم است که ما در جشنواره‌های سال‌های گذشته شاعران اهل سنت را داشتیم که برای امام رضا (ع) شعر سرودند و آثار خود را ارسال کردند‌. 
  
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، خاطرنشان کرد: این جشنواره همانند سال گذشته با محوریت موضوع مدح و ثنای حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در استان خوزستان برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار