اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
بعد از مدتی به طور شفاف، دقیق و بدون لکنت شاهد حرکت های اصلاحی بسیار امید بخش از سوی یک رئیس قوا (آیت الله رئیسی) هستیم و وجود همین مساله موجب شور و شعفی در بین مردم آرمانخواه ایران گردیده بطوری که هر کجا، با مردم اعم از گروه خوشبین و بدبین می نشینیم آنها نسبت به اقدامات رئیس قوه ی قضاییه با نظر موافق می نگرند.

آیت الله رئیسی در نشست شورای اداری و جلسه ی ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان مرکزی سخنانی ایراد نمودند که در حقیقت حرف دل همه ی مردم ایران بود.

1 - نظارت دقیق قوه ی قضاییه بر روند مساله ی خصوصی سازی که در کشور انجام می پذیرد که درحقیقت این کار به نوعی زدن چوب حراج به صنایع و املاک کشور عزیز ماست و ظلمی جفاکارانه به حق مردم است که شوربختانه عده ای نورچشمی چه در گذشته و حال از طریق این آشوب بازار به مال نامشروع رسیده اند و با نابودی اشتغال و تولید در واقع تیرخلاص را به اقتصاد مملکت می زنند .

2- تاکید رئیس قوا به رسیدگی هرچه سریعتر به اموری که موجب تورمی کردن اقتصاد کشور می شوند و ارائه راهکارهای متناسب در اینزمینه که در حقیقت می توانند انضباط مالی و انتظام دیوانی را بر ساختار اداری و مالی کشور حاکم سازد.

3- اقدامات عملی در تبئین نقشه ی راه توسط رئیس قوه قضاییه در جلسه ی شورای اداری و ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان مرکزی، در مواجه با سخن گفتن و سخن شنیدن از لسان مدیران و بررسی مشکلات استان اعم از مشکلات زیست محیطی، کارگری، تولید، تجارت و مسایل بانکی و …... از جمله برنامه‌های ابتکاری مطرح شده از سوی ایشان در سفرهای استانی است که اگر این روش با جدیت در سایر استان های کشور ادامه یابد به خودی خود گام بلندی در اصلاح ساختارها، روش ها و مشکلات کشور خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار