اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
ضرورت ائتلاف بزرگ در انتخابات پیش رو :
شوشان - محسن بهداروند مرداسی :
روزی خلیفه به اتفاق بهلول به  حمام رفت. خلیفه از بهلول بشوخی سوال کرد: اگر من غلام بودم چند ارزش داشتم؟ بهلول گفت : ۳۰ دینار. خلیفه عصبانی شد و گفت : دیوانه تنها لنگی که بخود بسته ام ۳۰ دینار ارزش دارد! بهلول در جواب گفت : من هم فقط قیمت لنگ را گفتم والا خلیفه که قیمتی نداره!
این حکایت مصداق امروز است که خلیفه عربستان و بن سلمان از نفت به عنوان لنگ حمام برای حفظ خود در برابر دیگران استفاده می کند اما امریکا و دولت ترامپ در حمایت از بن سلمان در مسیر ازمون سازمان های حقوق بشری مردود شده است.

بلبشو در کاخ سفید و گروه بی و ادبیات زشت و زننده ی ترامپ همگی را در یک سردرگمی محض فرو برده است. قر و اطوار و رفتار عشوه گراینه ی و امضای عجیب و مضحک در روز ۱۸ اردیبهشت ، شبیه نوار قلبی بود که جهان تاکنون بخود ندیده و حقیقتا هر بار این صحنه را از شبکه ها تماشا می کنم به این رفتار و قر و اطوار و نشستن ترامپ خنده ام می گیرد اما از آن سو خوشحالم که کشور ما با همه ی مشکلاتی که در پیش رو داشت اما در زمین عربستان و اسراییل بازی نکرد و به این قرارداد بین المللی پایبند ماند و به جهان نشان داد زمانی که ایران به قراردادی پایبند شود به اصول اخلاقی و میثاق بین المللی وفادار می ماند و این فرصت را به گروه B نداد که به تاسیسات نظامی و اقتصادی حمله کنند.
اما این بار مجددا عربستان در منطقه باخت. نیروهای نظامی ما موفق شدند پیشرفته ترین، گران ترین و بزرگ ترین پهپاد امریکا را سرنگون کند و ایران در جهان نشان داد که در مقابل تکنولوژی امریکا، اسراییل، عربستان و امارات به لحاظ منابع اطلاعاتی، تجهیزات بسیار پیشرفته است تا اینجا ما در زمینه ی برون مرزی کاملا موفق عمل کردیم اما در داخل و در شرایط کنونی بنظر می رسد که ما به یک جبهه و ائتلاف بزرگ که تامین کننده ی منافع ملی باشد نیازمندیم، ائتلاف همگانی سرمایه اجتماعی را نگه می دارد. ائتلاف فراگیر راهگشاست. 
امروز باید مسولیت شرایط کنونی بدوش همگان و مسولیت جمعی باشد. ائتلاف همگانی راه مسدویت و انسداد جامعه را باز می کند و در مقابل بیگانه از یک پایگاه اجتماعی بزرگ برخوردار است و این ائتلاف می تواند یک تعادل اجتماعی و چند جانبه در جامعه بوجود آورد که در شرایط بحران از منافع عمومی و ملی دفاع کند و می تواند تمامیت ارضی ایران را حفظ کند و تنها قدرت عینی و واقعی که هم می خواهد و هم می تواند این یکپارچگی را حفظ کند نظام جمهوری اسلامی ایران است.
ما مردم باید هوشمندانه متوجه ترفندهای دشمن از بیرون باشیم. بیگانه هرگز دلسوز جامعه نیست هر چه اقتدار و توان این نظام کمتر شود نه تنها درون ایران حفظ نمی شود بلکه به همان نسبت از سرمایه اجتماعی و یکپارچگی و تمامیت ارضی ایران کاسته می شود. لذا ما در جنگ هشت ساله و حمله صدام و متحدانش این تجربه را پشت سر گذاشتیم و اگر ملت دولت نظام یکپارچه  نمی شدند الان شاید شرایط این گونه نبود. 
به امید موفقیت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار