اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
شوشان - داود مدرسی یان :
دزدانی به کاروانی زدند، اموال کاروان را غارت کردند و یکی از زنان کاروان را مجبور کردند که رقاصی کند. همسرش از ترس جان به وی اجازه داد برقصد.

بعد از اینکه دزدها برفتند، شوهر زن رقاصه، وی را به باد کتک گرفت. زن اعتراض کرد که خودت اجازه دادی؛ شوهر گفت: "بله من از ترس جان اجازه دادم، اما نگفتم اینقدر قشنگ برقصی برای دزدها پدرسوخته!"

حکایت ما و جریان دولت همین است. رئیس جمهور و وزیر خارجه می‌گویند نظام به ما اجازه داد! غرب‌گراها مدعی‌اند نظام و رهبری اجازه داد برجام را امضا کنند و اصلاً برجام تصمیم نظام بود!

1) اولاً برجام تصمیم خود شما بود و رهبری صدها بار فرمود من به مذاکره با آمریکا بدبینم و از این مذاکره چیزی عاید کشور نمی‌شود.

2) ثانیاً، بله نظام و رهبری به شما اجازه داد، اختیار داد، شما رقاصه‌های سیاسی، چرا اینقدر قشنگ خوش‌رقصی کردید برای آمریکایی‌ها؟! چرا کل صنعت هسته‌ای را نابود کردید؟ چرا قرارداد محکمی نبستید و تضمین‌های لازم را نگرفتید؟ چرا تعهدات شما نقد و تعهدات آمریکایی‌ها نسیه بود؟ چرا حالا که آمریکا از اول، هیچ به برجام متعهد نبوده و اروپایی‌ها از ۱۱ تعهد خود، یکی را هم متعهد نبودند، شما باز تعهدات خودتان را ادامه می‌دهید؟

بله، شما ادعا کردید می‌توانید با مذاکره مشکلات را حل کنید؛ کلید نشان دادید و گفتید "ما بلدیم با آمریکا مذاکره کنیم؛ ما زبان دنیا را بلدیم"، مردم هم تحت تاثیر قرار گرفتند و این افکار عمومی و اصرار شما باعث شد رهبری اجازه دهد با اینکه می‌دانست هیچ سودی ندارد؛ اما حالا که نتیجه این راه، بعد از ۶ سال مشخص شده، چرا باز از #خوش‌رقصی برای #آمریکا و اروپا دست بر نمی‌دارید؟ چرا باز اصرار به FATF و پالرمو و #اینستکس و ... دارید؟ حالا به شما اجازه رقص داده شد، شما چرا تا آخرش رفتید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار