اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳
اخطار فرماندار؛
از این به بعد هیچ مساحمه ای با هیچ ارگانی در خصوص مصوبات جلسه شورای سلامت نخواهم داشت
فرماندار شوشتر با انتقاد از عدم حضور برخی اعضا در شورای سلامت این شهرستان، کم کاری ها در این حوزه را غیر قابل چشم پوشی دانست.


به گزارش پایگاه خبری شوشان، حسین پنبه دانه پور ظهر شنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شوشتر گفت: از این به بعد هیچ مساحمه ای با هیچ ارگانی در خصوص مصوبات جلسه شورای سلامت نخواهم داشت و به عنوان نماینده دولت در شهرستان، با هرگونه کم کاری در این خصوص برخورد جدی خواهم کرد.

وی با تاکید بر حضور شخص روئسای ادارت در جلسات شورای سلامت اضافه کرد: حضور نماینده ادارات به جای رئیس در جلسات شورای سلامت و امنیت غذایی از نظر ما یعنی کم اهمیت شمردن این جمع و این اصلاً پذیرفته نیست.

رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شوشتر افزود: از امروز به مدت 1 هفته شهرداری و شورای شهر شوشتر فرصت دارند مشکلات مربوط به کشتارگاه نیمه صنعتی شهرستان را رفع کنند در غیر اینصورت مجبوریم از شهرستان های همجوار برای تضمین بهداشت کشتار روزانه استفاده کنیم.

پنبه دانه پور خاطرنشان ساخت: پیگیری آهک پاشی در روستاها یکی از وظایفی است که بخشداران باید با جدیت انجام دهند. در این خصوص آمار موجود بسیار کمتر از حد انتظار است و ما اخطار لازم را صادر خواهیم کرد.

وی در بخشی دیگر از این جلسه بیان داشت: وضعیت فاضلاب منطقه بین الحرمین در شهر شوشتر بسیار بد و از لحاظ بهداشتی خطرناک است. هرچه سریع تر اداره آبفا برای رفع این موضوع اقدام کرده و شرایط حداقلی استاندارد را به وجود آورد.

فرماندار شوشتر همچنین با تقدیر از اقدام شهرداری در بستن راه ورود به ساحل پارک داریون گفت: این مورد موجب عدم حضور عرضه کنندگان قلیان ها می شود که یکی از درخواست های مردم عزیز است و انشاءالله با جدیت و ادامه یابد. در این خصوص باید از نیروی انتظامی شهرستان نیز تقدیر کنیم.

وی در پایان با اشاره به وضعیت نامناسب بهداشت آب در برخی از روستاهای شهرستان، خواستار اقدام سریع اداره آبفار در خصوص این مورد با نظارت دانشکده علوم پزشکی شوشتر شد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار