اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
بررسی شیوه همکاری سه جانبه بین دانشگاه علوم و فنون خرمشهر ،دانشگاه صنعتی امیر کبیر و دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با هدف جذب دانشجوی خارجی و همکاری آموزشی و پژوهشی بین سه دانشگاه به میزبانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر آغاز شد.
شوشان خرمشهر:نشستبررسی شیوه همکاری سه جانبه بین دانشگاه علوم و فنون خرمشهر ،دانشگاه صنعتی امیر کبیر و دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با هدف جذب دانشجوی خارجی و همکاری آموزشی و پژوهشی بین سه دانشگاه به میزبانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد.

 منصور زراءنژاد، رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر -  با بیان اینکه جذب دانشجوی خارجی به ویژه از کشورهای حوزه خلیج فارس در اولویت برنامه های دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و دیگر دانشگاه های کشور است، اظهار کرد: در این راستا شب گذشته (دوم مردادماه) نشستی سه جانبه با حضور دکترنورآذر، مشاور رئیس دانشگاه و رئیس دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر به همراه هیاتی از این دانشگاه، دکتر عصاری رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در خرمشهر برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه موضوع محوری این نشست جذب دانشجویان خارجی و همکاری آموزشی و پژوهشی مشترک سه دانشگاه بود، تصریح کرد: هر سه دانشگاه بر گسترش فعالیت های بین المللی و جذب دانشجویان خارجی و نیز همکاری بین دانشگاهی تاکید کرده و آمادگی خود را برای همکاری سه جانبه با عقد تفاهم نامه اعلام کردند. 

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر افزود: در این نشست زمینه‌های مناسب تبادل استاد، بهره مندی و استفاده متقابل از توانمندی علمی، آموزشی، پژوهشی و تخصصی در جهت جذب دانشجوی خارجی، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. 

زراء نژاد در پایان گفت: مقرر شد که در نشست آتی این توافقات نهایی شود.

پس از پایان نشست، مهمانان از آزمایشگاه ها، کارگاه ها و محیط های آموزشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر بازدید کردند.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار