اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳

زیارت، طبیعت‌گردی، اماکن تاریخی، خرید، هتل‌های لوکس، رستوران‌های متنوع، بازی و هیجان تمام چیزهایی‌هایی است که می‌خواهیم در سفرهای مختلف تجربه کنیم، مشهد تمام این دیدنی‌ها را با هم دارد. این شهر برای هر سن و سلیقه‌ای جذاب است و هیچ کسی را از تجربه‌ی یک سفر خاطره‌انگیز بی‌نصیب نمی‌گذارد. اما هیجان‌انگیزترین بخش سفر مشهد، بدون شک شهربازی‌ها و مراکز تفریحی با انواع و اقسام دستگاه‌ها و امکانات است. در کنار یک جمع پر شور حتی فوتبال دستی ساده هم خیلی می‌چسبد چه برسد به لذت تجربه پرواز در تنها تونل پرواز ایران.

از جمله شهربازی‌های پرطرفدار مشهد می‌توان موارد زیر را نام برد:

شهربازی پارک ملت: اگر از هر شخص مشهدی آدرس یک شهربازی خوب را بخواهید به احتمال خیلی زیاد شهربازی ملت را به شما معرفی می‌کند، فانفار، بزرگ‌ترین چرخ و فلک خاورمیانه که از بلندای آن در ارتفاع 80 متری، همه‌ی شهر را زیر پای خود میبینید، در این شهربازی 4 هکتاری قرار دارد، پارک ملت که قدیمی‌ترین شهربازی مشهد است، امکانات تفریحی زیادی هم برای کودکان و هم بزرگسالان دارد، که از جمله‌ی آن می‌توان ترن هوایی، آکروجت، سورتمه، گردش فضایی، شاتل باس، موتورسواری، فریزبی و ... را نام برد.

مشهد یک شهر زیارتی و تفریحی است که همواره گردشگران خارجی و داخلی فراوانی را از سرتا سر جهان به خود جذب می کند. گاهی اوقت دوست داریم هنگامی که به سفر می رویم دغدغه اقامت و زمان برگشت سفر خود را نداشته باشید، در چنین شرایطی بهترین پیشنهاد ما به شما استفاده از پکیج های مسافرتی وب سایت کی سفر است که می توانید در آن اطلاعاتی راجبه به قیمت تور مشهد، تور ارزان مشهد و تور مشهد هوایی کسب کنید.

آدرس: مشهد، بزرگراه وکیل آباد، بلوار امامت، ساعت ۱۱ ظهر تا ۳ صبح.

شهربازی سرزمین خورشید: این مرکز تفریحی که در نزدیکی بازار بین‌المللی و روبه‌روی مجتمع تجاری سپاد قرار دارد، فضای مفرح و نشاط بخشی برای کودکان و بزرگسالان است، خرید و تفریح در کنار هم، یک روز خاطره انگیز و لذت بخش را برایتان می‌سازد. سینمای تابستانی و پیست اتومبیل‌رانی این شهربازی خیلی محبوب هستند. در کنار آن ترامپولین، فریزبی، کشتی صبا، ترن کودک، سرسره بادی و سورتمه و .. را هم فراموش نکنید.

آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام، بزرگراه قائم، میدان خیام، از ساعت 18 تا 24.

شهربازی سرپوشیده سرزمین عجایب: این شهربازی که در مجتمع الماس شرق قرار دارد با امکانات تفریحی از جمله مینی بولینگ، بیلیارد، کاراکوئه یا استیج خوانندگی، سینمای 6 بعدی، سفر به آینده با مینی رایدر، ماشین کوبنده، کلبه‌ی وحشت، قطار، بازی‌های مخصوص کودکان و انواع بازی‌های کامپیوتری لحظاتی شاد و مفرح را برایتان می‌سازد.

آدرس: مشهد، الماس شرق، طبقه سوم و چهارم، از 10 صبح تا 11 شب.

شهربازی سرپوشیده سرزمین بازی‌ها (ایستاپ): بزرگترین شهربازی سرپوشیده‌ی ایران با بازی‌ها و امکانات تفریحی فراوان است که برای هر سلیقه‌ای حداقل یک وسیله‌ی بازی دارد. پینت بال، لیزرتگ، سالن بیلیارد، بولینگ، عکاسی با حیوانات، اسب دوانی مخصوص کودکان، موتورشارژی، ماشین کوبنده، تونل قطار با پخش فیلم سه بعدی، سینما پنج بعدی، پاتیناژ، اتاق فرار، بازی‌های کامپیوتری و بسیاری بازی‌ها و امکانات دیگر همچون رستوران در این مجموعه وجود دارند که یک روز کامل شما را پر می‌کنند.

آدرس: مشهد، طبقه‌ی زیرین پایانه امام رضا، روزهای عادی 16:30 تا 23، روزهای تعطیل 11 تا 23.

هلیوم پارک: یک مکان مهیج و جذاب مخصوص افراد پرانرژی و فعال، که ترکیبی از بازی‌ها و ورزش‌های هیجان‌انگیز را به دو صورت آموزشی و تفریحی ارائه می‌دهد. ترامپولین، صخره‌نوردی (مجهز به دیوار صعود حرفه‌ای)، داج بال حرفه‌ای، نینجا کورس، بسکتبال نمایشی و پارکور بخشی از این بازی‌ها هستند. برای رفتن به تنها ترامپولین پارک ایران فقط به انرژی بالا نیاز دارید.

آدرس: مشهد، بلوار جانباز، نبش جانباز 5، برج مروارید، طبقات 4 و 5 تجاری، ساعت 8 تا 22.

پارک علمی پروفسور بازیما: تجربه‌ی سفری جذاب و شگفت انگیز به درون بدن انسان، خلبانی با شبیه‌ساز پرواز، آشنایی با سیارات، حیوانات، گیاهان، انسان‌های اولیه، دایناسورها و هر چیز که فکرش را بکنید، دنیایی از بازی‌های مفرح و علمی برای همه‌ی سنین، در اولین پارک علمی ایران، پروفسور بازیمای هیجان‌انگیز.

آدرس: مشهد، جنب الماس شرق، مجتمع وصال، طبقه +4.

تا بی‌نهایت و فراتر از آن!

پارک علمی، تفریحی و هوانوردی ایکات: این تجربه‌ی هیجان انگیز را به کسانی که عاشق پرواز هستند شدیدا توصیه می‌کنیم، تجربه‌ی سقوط آزاد با چتر بر فراز شهر با شبیه ساز سقوط آزاد، شبیه سازی پرواز عادی با هواپیما و آموزش خلبانی با شبیه سازهای پرواز متحرک، شبیه سازی پرواز با جنگنده که در 7 دقیقه‌ی هیجان‌انگیز امکان هر گونه مانوری از جمله کاهش یا افزایش سرعت، چرخش کامل 360 درجه، صعود و سقوط عمودی و در نهایت نابودی تانک‌های دشمن را به شما می‌دهد و خدمات جذاب و ویژه‌ی دیگری که در انتظار شماست.

آدرس: مشهد، منطقه گردشگری سپاد، مجتمع تجاری وصال، طبقه +2، از ساعت 16 تا 23ا

فرودگاه گلبهار: اگر پرواز مجازی راضی‌تان نمی‌کند و می‌خواهید پرواز را بصورت واقعی امتحان کنید باز هم نگران نباشید، همه جور امکاناتی در مشهد برای یک سفر خیال انگیز وجود دارد. فرودگاه گلبهار که در 35 کیلومتری شمال غربی مشهد و در ابتدای ورودی شهر جدید گلبهار قرار دارد، کلاس‌های آموزش خلبانی، ساخت تجهیزات هوانوردی، نمایشگاه هوایی و پروازهای تفریحی-توریستی برگزار می‌کند. شما می‌توانید بلیط پرواز خود را آنلاین تهیه کنید و در محیطی ایمن با کادری مجرب لذت پرواز بر فراز آسمان مشهد را تجربه کنید.

تونل باد صبا: آیا می‌دانستید که تنها تونل پرواز ایران هم در مشهد قرار دارد؟ می‌توانید لذت پرواز و سقوطی هیجان‌انگیز را در تونل باد صبا، با امکانات و تجهیزات کاملا استاندارد و ایمن تجربه کنید. مدت زمان پرواز معادل مدت زمان 2 بار سقوط آزاد از هواپیماست.

آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، بهارستان 3، شنبه تا چهارشنبه 16:30 تا 22:30، روزهای تعطیل 11:30 تا 22:30.

باشگاه فان پارک فارِس: اگر عاشق هیجان هستید تجربه‌ی پرش با سرعت در بانجی اکشن را از دست ندهید، یک پرش هیجان انگیز و تخلیه‌ی انرژی و لذت بردن از مِلت داون، ترامپولین و دریفت ترایک در کنار یک جمع پرشور و شوق خاطره‌ای فراموش نشدنی برایتان می‌سازد. این مجتمع کافی‌شاپ و فست فود هم دارد.

آدرس: مشهد، جاده شاندیز، نبش ویرانی 11، همه روزه از ساعت 15 تا 23

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار