اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
شوشان: در ابتدای این جلسه مهندس ابراهیمی مدیرعامل فولاد اکسین ضمن خیرمقدم و تقدیر از رویکرد وزیر نفت و شخص مجری پروژه گوره به جاسک گفت: صنعت داخلی کشور برای تامین مواد اولیه لوله‌های انتقال نفت محیط ترش آماده است و زنجیره تامین این محصول از سنگ تا اسلب و لوله کاملا بومی سازی شده است. این مطلب حاصل اراده ملی، همگرایی صنعتگران و مدیران عالی نفت است که کشور به این دستاورد رسیده است. 

همچنین مهندس عرفانیان از اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان و از بنیانگذاران فولاد مبارکه با اشاره به اهداف استراتژیک، توسعه صنعت فولاد و ساختار شرکت فولاد مبارکه را بر اساس تولید محصولات بر اساس تأمین نیازهای صنعت نفت دانست.

مهندس عرفانیان گفت: تمام نیازهای حوزه نفت، گاز و انرژی در صنعت فولاد در طراحی مبارکه و فولاد اکسین دیده شده است.

همچنین مهندس سقایی مدیر اجرایی پروژه انتقال نفت خام گوره به جاسک با اشاره به لزوم همکاری صنعت و دانشگاه افزود: هرقت صنعت و دانشگاه با هم ممزوج شدند ، بهبود حداکثری تولید صورت گرفته است. در حالی که چند کشور فقط تولید کننده ورق عریض است ما باید در زمینه تولید ورق در رده‌های بالایی کیفیت دنیا باشیم و این مهم با ارتباط دانشگاه و صنعت شکل می‌گیرد.

سقایی با اشاره به وجود صدها متخصص در شرکت فولاد اکسین خوزستان افزود: این شرکت می‌تواند با همکاری و تلاش به سمت تعالی برود. وی با تأکید بر کیفیت تولیدات با توجه به کاربرد محصولات شرکت فولاد اکسین در پروژه های حساس کشور ابراز امیدواری کرد با کیفیت ترین محصولات تولیدی در پروژه‌ها به کارگیری شود.

لازم به ذکر است پیش از جلسه مهندس سقایی در بازدید از بخش‌های مختلف خط تولید از روند بروزرسانی و بهبود سیستم ut تولید ورق های API محیط فرش و تکمیل ساختمان آزمایشگاه خوردگی بازدید نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار