اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
سرپرست شرکت آبفاروستایی خوزستان:
سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان گفت: با اجرای این طرح مشکل آب روستاهای غیزانیه شهرستان اهواز برای همیشه حل می‌شود.
عادل حرباوی اظهار کرد: با حفاری و کارگزاری 15 کیلومتر باقیمانده خط انتقال آب در دست احداث این منطقه، مشکل آبرسانی به روستاهای آب غیزانیه برای همیشه حل خواهد شد.

وی افزود: برای اجرای این طرح لوله‌های مورد نیاز تامین شده است و طی مراحل مختلف در محل پروژه تخلیه و عملیات کارگزاری خط انتقال انجام خواهد شد تا پس از آن شاهد آب پایدار برای منطقه باشیم.

سرپرست آبفا روستایی خوزستان تصریح کرد: در این پروژه باید 23 کیلومتر لوله کارگزاری شود که این لوله‌گذاری‌ها از محل تاسیسات شهید الماسی شیبان تا ایستگاه تقویت فشار صفیره است.

حرباوی ادامه داد: مشکل آب چند ساله غیزانیه با بهره‌برداری از این پروژه برای همیشه حل خواهد شد و ساکنان روستاهای بخش غیزانیه از نعمت آب آشامیدنی پایدار و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به حل مشکل آبرسانی به روستاهای بخش غیزانیه عنوان کرد: با توجه به اینکه سال‌ها از حل مشکل آب روستاهای غیزانیه گذشته اما به زودی و با بهره‌برداری از این پروژه، ساکنان روستاهای غیزانیه دیگر مشکلی در تامین آب مورد نیاز خود نخواهند داشت.

سرپرست آبفا روستایی خوزستان بیان کرد: در حال حاضر آبرسانی به این روستاها از طریق خط انتقال آب قدیمی انجام می‌شود و به دلیل فرسودگی و سایز کوچک لوله‌ها، امکان تکمیل ظرفیت حوضچه‌ها و مخازن ذخیره آب وجود ندارد و سبب می‌شود تا همواره مشکل افت فشار و کم آبی در این منطقه وجود داشته باشد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار