اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
رییس اداره استعدادهای درخشان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان:
رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: خوزستان در کنکور سال آینده قطعا دو تا سه رتبه تک رقمی در کنکور سراسری خواهد داشت.
جمال حیدری در آیین تقدیر از رتبه‌های برتر کنکور که امروز، چهارشنبه (16 مردادماه) در اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: استعداد همیشه وجود دارد اما با فراهم آوردن شرایط، ما می‌توانیم در شکفتن آن‌ها سهیم شویم. در خوزستان در تمام ادوار کنکور سراسری، رتبه تک رقمی داشته‌ایم اما رتبه اول نداشته‌ایم.

وی افزود: دانش‌آموزی که رتبه چهارم کنکور علوم ریاضی سال 98 را کسب کرد و تحت عنوان دانش‌آموز مدرسه شهید بهشتی لاهیجان معرفی شده است، از مقطع ابتدایی تا پایه یازدهم در مدرسه استعدادهای درخشان شهید بهشتی اهواز تحصیل کرده است اما خانواده او سال گذشته به دلیل مسائل خانوادگی به لاهیجان منتقل شدند. این دانش‌آموز ماحصل زحماتی است که در خوزستان انجام شده است.

رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت:‌ در کنکور 94 ما 34 رتبه زیر هزار در مدارس استعدادهای درخشان داشتیم. ما با برنامه‌های آموزشی، مشاوره‌‌های آموزشی برای دانش‌آموزان، کارگروه‌های تخصصی برای مدیران و مشارکت خانواده‌ها توانستیم در کنکور 95 به 69 رتبه زیر هزار برسیم. در کنکور 96 به 139 رتبه زیر هزار رسیدیم و در کنکور 97 به 143 رتبه زیر هزار رسیدیم.

حیدری ادامه داد: در نتایج اولیه کنکور 98 نیز این رتبه‌های تک رقمی نتیجه تلاش و همکاری معلمان، مدیران و مشارکت و همدلی خانواده‌ها و برنامه‌ریزی‌ها و آرامشی است که در سطح استان انجام شده است. در کنکور سال آینده قطعا دو تا سه رتبه تک رقمی در کنکور سراسری خواهیم داشت.

در پایان این مراسم از علیرضا سخایی و سیاوش کیانپور که به ترتیب رتبه 1 گروه علوم ریاضی و فنی و رتبه 9 گروه علوم تجربی را در کنکور سراسری 98 کسب کردند، تقدیر شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار