اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
افروزی‌زاده:
رییس هیات ورزش دانش‌آموزی خوزستان گفت: ارتباط هیات‌های ورزشی خوزستان با آموزش و پرورش در حد صفر است و برای موفقیت بیشتر نیاز به حمایت همه‌جانبه هیات‌ها داریم.
حسنعلی افروزی‌زاده در خصوص وضعیت ورزش دانش‌آموزی استان، اظهار کرد: ورزش دانش‌آموزی خوزستان شرایط نسبتا خوبی دارد اما می‌تواند بهتر از این هم باشد. اگر مسوولان و دست‌اندرکاران ورزش استان دست به دست هم دهند صد در صد وضعیت ورزش دانش‌آموزی خیلی بهتر خواهد شد.

وی در خصوص تعامل هیات‌های ورزشی با هیات ورزش دانش‌آموزی خوزستان نیز گفت: ارتباط هیات‌ها با آموزش و پرورش در حد صفر است. شاید تنها یکی دو هیات با ما ارتباط دارند. هیات‌های ورزشی نه تنها ارتباط و تعاملی با ما ندارند، بلکه ما خصومت هم دارند و این موضوع سد راه برنامه‌های ما است. 

رییس هیات ورزش دانش‌آموزی خوزستان عنوان کرد: با این شرایط و عدم تعامل هیات‌ها با هیات ورزش دانش‌آموزی من افروزی‌زاده نمی‌توانم عملا کاری انجام دهم و به همین دلیل کارهای ما روی زمین می‌ماند. شرایط بهتر نمی‌شود و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان باید از هیات‌های ورزشی بخواهد که با ما همکاری متقابل داشته باشند.

وی عنوان کرد: در حالی هیات‌های ورزشی با ما تعامل ندارند که اتفاقات خوبی در هیات ورزش دانش‌موزی در حال افتادن است و دانش‌آموزان در رده‌هاب سنی مختلف در کشور مقام‌های خوبی به دست می‌آورند. ما هر کاری انجام می‌دهیم به سود خود هیات‌ها است. 

وی ادامه داد: انتظارمان از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان این است که جلسه‌ای تشکیل داده شود تا در خصوص ورزش‌هایی که استان در آن‌ها ضعیف است و نیاز به کار بیشتر دارد، این هیات‌ها با آموزش و پرورش تعامل برقرار کند و تفاهم نامه‌هایی نیز به امضا برسد، آن هم تفاهم‌نامه‌ای که اجرایی شود و صرف آوردن یک سری مطالب روی کاغذ نباشد.

افروزی‌زاده بیان کرد: حدودا 14 رشته در ورزش‌های دانش‌آموزی خوزستان فعال است در ادامه راه برای موفقیت بیشتر نیاز به توجه هیا‌ت‌های ورزشی و تعامل همه‌جانبه آن‌ها داریم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار