اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
اکثریت احزاب عضو شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب استان نسبت به تصمیم اخیر شورا عالی سیاست گذاری در مرکز و نحوه انتخاب رابطین واکنش نشان دادند.
شوشان - متن بیانیه این شورا بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم؛

ناهماهنگی ها و اصرار بر روش های شکست خورده چیزی جز اختلافات درونی که باعث عدم موفقیت و عدم انسجام در رفتارهای سیاسی مان خواهد شد در برنخواهد داشت.

باتوجه به اوضاع کنونی و فضای سیاسی کشور لازم است هرگونه حرکتی در جهت ایجاد اتحاد و پرهیز از انشقاق در میان جریان اصلاحات باشد که در این میان نحوه انتخاب رابطین استانی شورای عالی سیاست گذاری وعدم تعامل مناسب ونظر خواهی با بدنه فعال سیاسی استان بویژه احزاب فعال اصلاح طلب دراستان توسط این شورا جای سوال و مورد اعتراض است.

بدون شک با پیشرو داشتن انتخابات آتی می طلبد که جریان اصلاح طلبی در درون استان ها حتی پیش از زمان شروع فرآیند انتخابات با اعلام مواضع و مطالبه گری برای تحقق آرمان ها و احقاق شایستگی ها زمینه را برای حضور مناسب نمایندگانی شایسته از میان اصلاح طلبان بعمل آورند که این مهم جز در بستری از همدلی و وجود افراد و ارکان مقبول در سیاست گذاری ها میسر نخواهد بود.

وحدت وانسجام عالی ترین سرمایه ای خواهد بود که باید بیش از پیش برای تقویت وافزایش آن تلاش کرد و کلید موفقیت اصلاح طلبان باتوجه به شرایط فعلی چیزی جز آن نیست وهرگونه قیم مابی ونگاه از بالا به پایین در نهایت منجر به شکست مان خواهد شد پس انتظار داریم جریان اصلاحات در مرکز به شکلی ساختارمند وبراساس نظر واستمزاج از بدنه فعال سیاسی استان ها بویژه شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب اقدام به سیاست گذاری وانتخاب ارکان وافراد نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار