اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:
مديرعامل جمعيت هلال احمر استان خوزستان از اجرای طرح ملی "با مهر تا مهر" در 133 روستای خوزستان خبر داد.
دکتر علی خدادادی در آیين آغاز اجرای طرح ملی "با مهر تا مهر" در روستای سیل‌زده ميثم تمار شوش اظهار کرد: طرح "با مهر تا مهر" جمعیت هلال احمر با هدف اهدای کمک‌های مردمی در مناطق متأثر از سیل  در 133 روستای خوزستان اجرا می شود.

وی افزود: این طرح به مناسبت عید سعید قربان و با توجه به حمايت‌هایی که مردم کشورمان از مردم سیل‌زده داشتند، از روستای ميثم تمار شوش آغاز شد.

مديرعامل جمعيت هلال احمر خوزستان گفت: امروز با حضور دانش‌آموزان روستای ميثم تمار لوازم التحریر، اسباب بازی و کتاب‌های اهدایی مردم از سراسر کشور به کودکان این روستا اهدا شد.

خدادادی بیان کرد: بیش از 133 روستای متأثر از سیل در استان وجود دارد که کمک‌های اهدایی مردم در تمام این مناطق توزيع می‌شود. 

وی تصریح کرد: با توجه به وقوع سیل در سال جاری و توجه عموم مردم به حل مسائل معیشتی، سازمان جوانان هلال‌احمر بر اساس ماموریت خود و با هدف رفع نیاز‌های فرهنگی خانواده‌ها با توجه به اوقات فراغت تابستان و سال تحصیلی جدید، طرح "با مهر تا مهر" را اجرا می‌کند.

در ادامه سيده لیلا جادران، سرپرست جمعیت هلال احمر شوش اظهار کرد: طرح ملی "با مهر تا مهر" از روستای سیل‌زده ميثم تمار این شهرستان آغاز شده و تا پایان شهریور امسال در 28 روستای متأثر از سیل شوش اجرا می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار