اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
شوشان - محمد بخشی :
خواننده ای خردسال با پوشش محجوب و مستور بختیاری‌ با برنامه عصر جدید در صدا و سیما ظاهر  و خود را آرمان امیدی، شاگرد نانوا اهل مسجدسلیمان معرفی کرد!
   
در اولین حضور آرمان گفتار و صداقتش بر کاستی ها و مبتدی بودنش پیشی گرفت و تن پوشش که بیانگر نماد قوم بختیاری بود همه را شیفته خویش کرد.

در مراحل بعد علاوه بر همراهی مجریان و احترام و مصادقت به پوشش لری، همگی با آرا برتر آرمان را یاری و معیت نمودند.

با این پشتوانه نوستالوژیکی و مردمی ،آرمان بهتر دیده شد و صدا و سیما او را بهتر دریافت.

در حالی که همه پاکباز این خونده گر با اصالت و بر خواسته از  مردم بودند، به ناگه در مرحله بعد و فینال آرمان ملبس به کت و شلوار و موهای فشن همه را متحیر و بهت زده کرد. 

عدم کاردانی و بی مدیریتی برنامه ریزان آرمان با تغییر پوشش و دوری جستن از سنت با چرخش ناگهانی همه را منقلب و آن نمادگرایی اصیل را از او زدود.

در ابتدا که آرمان ملبس به پوشش بختیاری و با صداقت فوق العاده، خود را شاگرد نانوا و مسجدسلیمانی معرفی کرد

 اکنون که آرمان مورد توجه و حمایت همگان (بواسطه نوع لباس و گویش و بختیاری) بوده و همه غرق در تلاش برای این منش پاک کمک میکردند لیکن این چرخش یکشبه و اقدام ناگهانی که آرمان را از جایگاه واقعی خود دور می کرد چه بود؟

این نوع بازی یادآور عملکرد اکثریت مردان سیاس و نمایندگان و مسئولین بختیاریست که با اندک ترفیع موقعیت پا بر قامت احساسات مردم نهاده و به یکباره تغییر رویه و اسلوب داده و با گم کردن اصالت ، حقوق مردم را نادیده می گیرند . 

مدتی است که از این واقعه می گذرد و جالب اینجاست که مردم (شب فینال برنامه عصر جدید آرمان امیدی) عدم موفقیت آرمان را همین موضوعات ذکر شده می دانستند اما گویی مردم وامانده و مستاصل عادت به این نوع  دور خوردن ها دارند، لیک در این ناکامی و شکست حتی بدون کمترین اعتراض و بازخواست از این ماجرا عبور کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار