اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۳
در ۷۲ ساعت گذشته انجام شد؛
فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۵۲ سارق حرفه‌ای با ۱۰۸ فقره انواع سرقت ظرف ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۷۲ ساعت در اهواز به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، ۵۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، شش سارق مسلح و چهار خرده‌فروش مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

دالوند تصریح کرد: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح، یک هزار و ۲۲۶ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی، ۲۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و سه قبضه سلاح جنگی به همراه ۱۰۷ فشنگ شکاری و جنگی کشف کردند.

فرمانده انتظامی اهواز گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۰۸ فقره انواع سرقت در اهواز اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی عنوان کرد: در این راستا ۱۹ موتورسیکلت و ۳۵ خودروی متخلف شیشه دودی و بدون پلاک توقیف شدند. همچنین ۲۱ معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی اهواز تاکید کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار