اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
شکوائیه هیئت مدیره ی نظام صنفی کشاورزی آبادان از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان

شوشان خرمشهر:22 مردادماه بنام روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی نام گذاری شده است و به همین مناسبت از تلاش رییس جهادکشاورزی شهرستان آبادان جناب آقای مهندس شهیب زاده بابت بی توجهی به اعضای نظام صنفی شهرستان باید تشکر ویژه داشته باشیم !! در واقع هیات مدیره صنف کشاورزی آبادان بابت عدم همکاری در استقرار نیافتن هیئت مدیره جدید و اجرایی نشدن تحویل و تحول هیات مدیره قدیم و جدید و نادیده گرفتن این صنف در تصمیمات مهم،قدردان مدیریت جهاد کشاورزی ابادان است!
هنوز دیدار استاندار و مدیر کل محترم سازمان جهادکشاورزی خوزستان و دعوت نشدن اعضای نظام صنفی، فراموش نشده بود که این بار این جریان و بی توجهی در بازدید معاون وزیر جهادکشاورزی باز تکرار شد و گویی صنفی در آبادان وجود ندارد که موظف است از حقوق کشاورزان دفاع کند .
حال سوال ما از مهندس شهیب زاده این است که دلیل  بی توجهی به اعضای نظام صنفی شهرستان از طرف ایشان به چه منظور هست ،آیا صنف را قبول ندارند یا هیأت مدیره جدید را ؟
البته متذکر میشویم که حضور معاون محترم وزیر جهادکشاورزی و هیات همراه را قدردان هستیم و امیدواریم مشکلات واقعی بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان آبادان مرتفع گردد.


هیئت مدیره  نظام صنفی کشاورزی آبادان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار