اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
نماینده شوش خواستار شد:
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موارد بسیار مهم مورد توجه مساله شهرک صنعتی مرزی مشترک ایران و عراق است که باید از سوی مسولان پیگیری شود.
سید راضی نوری امروز 27 مردادماه در مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی در شهرک صنعتی شوش اظهار کرد: امیدواریم حمایت‌هایی از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی شوش انجام گیرد تا شاهد رونق و توسعه این واحدهای صنعتی باشیم.

وی افزود: تحول بزرگی از نظر جذب سرمایه‌گذار و حمایت از واحدهای تولیدی در سال‌های اخیر در شهرک صنعتی شوش رخ داده است و این مساله می‌تواند زمینه‌ساز توسعه باشد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از موارد بسیار مهم مورد توجه مساله شهرک صنعتی مرزی مشترک ایران و عراق است که باید از سوی مسولان پیگیری شود.

نوری ادامه داد: با پیگیری‌های وزارت امور خارجه و همچنین در سفری که رییس جمهور به کشور عراق داشت تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه منعقد شده است و امیدواریم موضوع با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی عنوان کرد: کارهای زیرساختی اولیه و همچنین استعلامات لازم برای احداث این شهرک مرزی مشترک در شهرستان شوش انجام شده است و با توجه به نقش آن در رونق تولید شمال خوزستان امیدواریم شاهد سرعت بخشی در روند اجرای آن باشیم.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم این مساله در سطح کلان کشور پیگیری شود تا شاهد افتتاح شهرک مرزی مشترک ایران و عراق در شوش باشیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار