اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳

مشهد به دلیل وجود بارگاه امام رضا، سالانه پذیرای هزاران هزار نفر زائر است که می خواهند پیوندی دوباره با امام خود تازه کنند. مشهد یکی از مهم ترین قطب های زیارتی در خاورمیانه به شمار می رود. سالانه قریب به 22 میلیون نفر از این شهر زیارتی بازدید می کنند. زایرین و مسافران این شهر نه فقط از ایران بلکه از سایر کشورهای جهان به خصوص عراق هستند. اما اکنون آنچه اهمیت دارد، مکان یا محل اقامت زائرین است.

طبق آمارهای بدست آمده، حدود 85 درصد مسافران تمایل دارند، قبل از سفر، هتل خود را، مشخص کنند. چرا که مسافران با رزرو محل اقامتی خود، کیفیت حضور خود را در مشهد بالا می برند. رزرو هتل، قبل از سفر، به مسافران آسودگی و آرامش خیال می دهند و از شلوغی و نگرانی های روز اول سفر می کاهد.

جالب است، بدانید مشهد به عنوان بیشترین دارنده هتل و هتل آپارتمان، حسینیه و مکان های اقامتی به شمار می رود. با این حال مشهد توانسته تقریبا رضایت اکثر مشتریان خود را بدست آورد چون نه تنها امکانات و کیفیت خوبی را به مشتریان عرضه می کند بلکه هتل ها و هتل آپارتمان مشهد این شهر، ارزان تر از بقیه استان هاست؛ این تفاوت قیمت باعث کاهش هزینه های سفر مسافران شده و صرفه جویی در هزینه ها را امکان پذیر می سازد.

اما چگونه یک مکان اقامتی خوب و با کیفیت در مشهد بیابیم؟

عده ای از مسافران برای محل اقامت سفر خود، آپارتمان های دربستی و مبله را می پسندند. اما این کار مشکلاتی به همراه دارد. از مزایای آپارتمان های مبله شاید بتوان قیمت ارزان و امکانات کامل یک خانه مسکونی را عنوان کرد اما نداشتن امنیت کافی و مشکلات در تهیه غذا از معایب آن است. پیدا کردن یک واحد آپارتمانی مناسب وقت شما را برای گشت و گذار گرفته و استرس تهیه غذا را به شما تحمیل می کند؛ جدا از این خانه ای که کلید آن در دست افراد زیادی باشد، اصلا امنیت لازم را ندارد. یکی از مهم ترین معیار ها در انتخاب و رزرو هتل در مشهد نزدیکی هتل به حرم مطهر می باشد که از این رو هتل نیکو مشهد با توجه به فاصله بسیار کمی که دارد بسیار گزینه ایده ال می باشد.

یکی از ارزان ترین محل های اقامتی در مشهد، زائرسراها و مسافر خانه ها است. محاسن این مکان ها در ارزان بودن و معایب آن در کثیف بودن و امکانات بسیار کم آن است؛ بسیاری از این مسافر خانه ها بهداشت اولیه را نیز رعایت نمی کنند. به گونه ای که حمام ها و سرویس های بهداشتی برای تمامی افراد در یک مکان قرار گرفته است.

سوئیت آپارتمان ها و هتل های آپارتمانی مشهد از دیگر محل های اقامتی مشهد به شمار می روند که به شما توصیه می کنیم به عنوان یک گزینه ارجح به آن ها توجه کنید. چرا که تمام امکانات رفاهی و اولویت های زندگی به طور کامل و دقیق در آن ها قرار گرفته است از جمله، تختخواب برای هر نفر، حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، ظرفشویی، یخچال، تلویزیون و

سوئیت آپارتمان ها و هتل های آپارتمانی مشهد از جمله، اقامتگاه های هستند که ارزان تر از هتل بوده و اتاق های مستقل و تمیز را در اختیار شما قرار می دهند. سوئیت آپارتمان ها و هتل های آپارتمانی مشهد دارای رستوران های مستقل بوده که سفارش غذا از آن ها، ارزان تر از رستوران های شهر است. از جمله هتل های تاپ سه ستاره مشهد می توان به هتل خیام مشهد و هتل ساوین مشهد اشاره کرد.

هتل اپارتمان ها از یک ستاره تا سه ستاره درجه بندی می شوند که هر کدام امکانات خاص خود را ارائه می دهد. این هتل اپارتمان ها دارای واحد های آپارتمانی یک خوابه ، دوخوابه و سه خوابه هستند و تعداد تخت ها در هر واحد آپارتمانی مختلف است. از ۲ تخت به بالا وجود دارد. هتل آپارتمان ها ممکن است، ارزان تر از هتل ها باشند اما چیزی کمتر از آن ها ندارند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار